Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Att inte ha en egen häst men samtidigt vilja ha samhörigheten med andra hästmänniskor i ett stall, kunna utveckla sig själv som ryttare...
Ekonomi & Juridik
Hejhej! För att hålla en lång historia kort, jag har ridit hela livet och har ägt två hästar som jag ridit/tävlat dressyr på. Båda...
Ekonomi & Juridik
Har hittat en häst som passar mig perfekt. Högt utbildad & rutinerad. Bra i huvudet och enligt ägaren skadefri både nu och under sitt...
Ekonomi & Juridik
Vad skulle ni kunna tänka er att betala för att ha eran häst i detta stall? :
Litet stall med 4 boxar. Hästarna går ute på lösdrift...
Ekonomi & Juridik
Jag har ett par stycken hästar som nu passerat 20 års ålder och inser att jag inom en trolig överskådlig framtid kommer behöva avliva...
Hästmänniskan
Hej allihopa,
det är såhär att jag letar efter ett träningsläger/hästsemester för i sommar. Jag skulle vilja fokusera på att utvecklas...
Ekonomi & Juridik
Vad kan man ta för enbart bete, per månad? (Eller nästan bara bete. Nåt/några kilon hö kanske också blir aktuellt men det får i så fall...
Ekonomi & Juridik
Finns det någon här som har någon typ av insektsskydd i öppningen till lösdriften? Vad är de gjorda av?
Ska bygga uteboxar som kommer...
Ekonomi & Juridik
Hur är det med dolda fel på en häst? Finns det något sätt som man som säljare kan friskriva sig eventuella fel som inte kontrollerats...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.