Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Tiden tryter för mig sen jag blev ensamstående. Läxor ska göras, barn ska nattas, huset ska städas, heltidsjobbet ska skötas, stall och...
Hästmänniskan
BLää känner jag rent ut sagt.
Fick äntligen tag på fint hö som jag hämtade hos en bonde några mil bort för någon vecka sedan. Till och...
Hästmänniskan
Hej! Jag, min mamma och lillasyster har en 22 årig (riktigt pigg) C-ponny som vi "delar på". Jag och min lillasyster tävlar regelbundet...
Hästmänniskan
Vet inte om det kommer hjälpa att skriva det här men skulle vara tacksam för lite råd hur jag ska välja.
Situationen är såhär, jag ( 14...
Ekonomi & Juridik
För två månader sedan köpte jag en ridhäst för träning och tävling.
Jag är privatperson och säljaren är näringsidkare. Jag provred två...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.