Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan skulle behöva hjälp och tips på matigt mellanmål mellan lunch och middag så man skulle orka till stallet direkt efter jobbet min...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 248
Senast: hier
·
Gnägg Jag sitter här och tänker tillbaka på mysiga stunder man haft med hästar och blev nyfiken på vilka mysiga stunder andra har haft! :) En...
Svar
11
· Visningar
911
Senast: Karma
·
Anläggning Har precis flyttat till en gård med en paddock som är full av gräs. När jag sökt har jag bara hittat rådet att dra upp allt för hand...
2
Svar
21
· Visningar
5 216
Senast: sthu
·
Hästmänniskan Under nästa år är min plan att köpa häst! Ett stort och läskigt beslut när man aldrig ägt en häst tidigare. Nu är jag inte ute efter att...
2
Svar
24
· Visningar
3 118
Senast: Dandylinn
·
Gnägg Jag har någrahästskor som jag skulle vilja göra något fint med i min lägenhet. Skorna är de sista skorna min häst hade när jag fick lov...
Svar
19
· Visningar
8 385
Senast: Babe
·
Hästmänniskan Ja som rubriken säjer - är hästar o ridning din medicin? Läser att hästar används i terapisyfte bl à för utmattningssyndrom. Att hästar...
Svar
19
· Visningar
1 179
Senast: skiesabove
·
Ekonomi & Juridik Har jag lagen på min sida här? Jag sålde ett avelssto som var dräktig och skrev i kontraktet att fölet efter avvänjning vid 6 månader...
Svar
10
· Visningar
2 377
Senast: Billy
·
Anläggning Skulle vilja ha svar från er som har paddock som funkar att rida i på vintern. Vad har ni för underlag? Hur sköter ni den? Funkar det...
Svar
2
· Visningar
2 428
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Hej! Jag har fram till den här veckan haft 2 hästar. En lite äldre häst och en unghäst som jag håller på och rider in. Tyvärr var jag...
Svar
8
· Visningar
1 153
Hästmänniskan Alltså..... boxarna ska upp i helgen.... och jag har ännu inte kunnat bestämma mig för vad för sorts material jag ska ha i stallet :eek...
Svar
5
· Visningar
1 384
Hästmänniskan Hej! Nu står valet inför gymnasiet, ska gå hästinriktning. Jag gillade verkligen Sveriges ridgymnasium kungsbacka! Jag ska ta med min...
Svar
4
· Visningar
1 036
Senast: Gotthard
·
Hästmänniskan Frågar för en väninnas räkning här nu. Hon har precis blivit klar med renoveringen av ett mindre stall som finns hemma på hennes gård...
Svar
10
· Visningar
1 654
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Hur hanterar ni häst livet när det dag efter dag öser ner regn som gör hagar, ridbanor och ridvägar till gyttja? Har inte ridit på...
2
Svar
33
· Visningar
2 573
Senast: kvandi
·
Svar
0
· Visningar
153
Senast: Miedo
·
Ekonomi & Juridik Avtalstid: Hästen kommer vara i fodervärdens vård from 6/6-14 till och med 6/6-16. Avtalet förlängs automatiskt med 12 månader i taget...
Svar
13
· Visningar
1 510
Senast: pulkaskurk
·
Hästmänniskan Tycker det är så intressant att läsa om vad folk kan ha för olika yrken och varför dom valt det, att det även är hästmänniskor kanske...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
9 906
Senast: Thrillie
·
Ekonomi & Juridik Jag har fått ett erbjudande om att köpa en häst. Hon är född i stallet jag jobbar och uppfödd av stallägaren. Och jag är kär i henne...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 394
Senast: pulkaskurk
·
Hästmänniskan Hej alla! Jag har hittat en jätte fin treåring som jag ska köpa. Hon gick treårstest i våras/somras med bra resultat sedan dess har hon...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 284
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård