Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter ju bra.Vi har två boxar som motsvarar din storlek och där har min 170 häst både bockat och sparkat bakut i
Han är ingen manisk rullare och han kommer vara ute från 7-sent (20-23). Hur hade ni resonerat? Hjälp!
Tack för alla era svar!
Kom gärna med fler kloka åsikter utifrån informationen nedan
Såhär ser hans box ut i dagsläget. 3,5x3,5m och alldeles för lågt i tak. Extremt lågt i tak. Hans öron nuddar nästan taket när han står med huvudet upp. Och ingen möjlighet att sticka ut huvudet någonstans, det finns inte ens en lucka i boxdörren. Det är inte på något sätt optimalt, och är en tillfällig lösning av olika anledningar. I det här stallet har han väldigt kort utevistelse ensam i liten tråkig hage.
Stallet jag funderar på att flytta till har allt jag drömmer om i princip, och för Mackan innebär det långa dagar ute i stooor hage med kompisar och fri tillgång (som han behöver). MEN boxen är ju som sagt bara 3x3m. Såhär ser den ut. Den är nedsänkt 15cm i golvet, men jag tänker mig att bädden kommer vara ungefär så tjock. Han kommer alltså kunna stå med huvudet över kanten.
Vad menar du nu varför innebär ditt svar till mig det du skrivit nu?
Jag skulle flytta och prova iaf, är det så att han vantrivs får ni väl leta vidare, men om allt annat är bra, och han ser på bilden inte så lång ut, mest manke på den ju.
Öppen boxfront ger större box . Ser ut som en fin box också. Prova och se, hade varit bättre med en halvmeter större men du ser ju själv hur hästen får plats.Tack för alla era svar!
Kom gärna med fler kloka åsikter utifrån informationen nedan
Såhär ser hans box ut i dagsläget. 3,5x3,5m och alldeles för lågt i tak. Extremt lågt i tak. Hans öron nuddar nästan taket när han står med huvudet upp. Och ingen möjlighet att sticka ut huvudet någonstans, det finns inte ens en lucka i boxdörren. Det är inte på något sätt optimalt, och är en tillfällig lösning av olika anledningar. I det här stallet har han väldigt kort utevistelse ensam i liten tråkig hage.
Stallet jag funderar på att flytta till har allt jag drömmer om i princip, och för Mackan innebär det långa dagar ute i stooor hage med kompisar och fri tillgång (som han behöver). MEN boxen är ju som sagt bara 3x3m. Såhär ser den ut. Den är nedsänkt 15cm i golvet, men jag tänker mig att bädden kommer vara ungefär så tjock. Han kommer alltså kunna stå med huvudet över kanten.