Sweden horse show

Brukar det vara outhärdligt mycket folk? Hemska överpriser? Helt slutsålt framåt lördagen? :nailbiting:

Eftersom det är helt nytt (& mkt större) mässområde iår så är det svårt att säga, det har varit outhärdligt med folk tidigare år. Tror det kommer vara lite logistikproblem i början innan alla hittar alla vägar och ingångar till mässan, men det blir så mkt bättre än tidigare iaf!
Det brukar inte direkt vara billigt och inte heller slutsålt tidigt (kanske hör ihop ;)).
 
Nu har även jag bestämt mig, fredag blir det för mig :)
Skulle också vilja gå på torsdagen men det blir så dyrt med övernattning och alltihop, så jag får nöja mig med en dag.

Är det någon som vet när man kan se vilka utställare som kommer dit?
 
Jag vet inte om jag får med mig nån kompis men isånnafall går jag själv! Vill se fälttävlan på torsdagen, tänker att det kanske är minst folk den dagen på mässan också :idea:
 
Jag ska dit! Jag jobbade (eller ja... volontärade) på GHS och då får vi resa+ inträde torsdag och fredag + hotell till ett extemt subventionerat pris :D :D Så det var synd att tacka nej ;)
 
Jag har tänkt länge på att gå men inte köpt biljett än. Fälttävla låter ju kul och kanske hoppningen. Är solokvist då ingen ville hänga på. Får se om jag tar tag i att köpa biljett innan allt är Slut. .:angel:
 
Nu har även jag anmält mig att jobba i stallarna:), så det blir skoj att få se showen på Friends med. Har varit några gånger i Globen, tror det blir ännu bättre i Solna dock.
Lär ju dessutom få träffa åtminstone två bukefalister :D
 
Såg att utställarna och karta över mässan finns på hemsidan nu, blir nog bra med större mässa och fler utställare!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 073
  • Artikel
Hästnyheter Sweden International Horse Show vill göra det möjligt för fler ridklubbar att gå tillsammans på vinterns stora hästfest - därför...
Svar
0
· Visningar
386
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 095
Senast: valy
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 816
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Provridning
  • Dressyrsnack 17
  • Hage

Omröstningar

Tillbaka
Upp