Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Antar att hon pratar i den prisklass jag letar, dvs 65-70000kr."Eller så kan man få en lite äldre häst utan meriter som kanske inte gjort så mycket i sitt liv men som är hel och frisk och kan gå lätta klasser eller lite till beroende på förutsättningarna."
Och i vilken prisklass sätter du dessa hästar?
Jag är helt övertygad om att du skulle lyckas om du provar. Det är många som skaffar barn utan någon som helst erfarenhet, och i de allra flesta fall blir det bra i slutändan.Tanken har slagit mig, men jag väljer bort det då jag inte har kunskapen, samtidigt som jag tänker att någon gång måste vara den första.
Har även kollat på treåringar som är insuttna och ridna i alla gångarter men jag törs inte. Min förra häst blev det så mycket fel med och jag är så rädd att det ska hända igen. Skillnaden nu är att jag är vuxen, har mina egna pengar och bra mycket mer kunskap än när jag var 16 år och hamnade på egna ben med en unghäst som dessutom visade sig ha en väldans massa problem, inte bara fysiska.
Tanken har slagit mig, men jag väljer bort det då jag inte har kunskapen, samtidigt som jag tänker att någon gång måste vara den första.
Har även kollat på treåringar som är insuttna och ridna i alla gångarter men jag törs inte. Min förra häst blev det så mycket fel med och jag är så rädd att det ska hända igen. Skillnaden nu är att jag är vuxen, har mina egna pengar och bra mycket mer kunskap än när jag var 16 år och hamnade på egna ben med en unghäst som dessutom visade sig ha en väldans massa problem, inte bara fysiska.
"Eller så kan man få en lite äldre häst utan meriter som kanske inte gjort så mycket i sitt liv men som är hel och frisk och kan gå lätta klasser eller lite till beroende på förutsättningarna."
Och i vilken prisklass sätter du dessa hästar?
Tänkte bara skriva att jag äntligen hittat en vän, så nu är jag äntligen hästägare igen! I 10 månader har jag letat, men den som väntar på något gott...
Fick ett 6 årigt välstammat dressyrsto, lagom stor och verkar Störtcool. Hon är dock väldigt efter i utbildningen och mer som en 3 åring ridmässigt. I övrigt fick jag vad jag sökte och priset jag fick betala var inte ens hälften av vad jag tänkt lägga på en häst. Dessutom stod hon inom länet, ca 45 minuter ifrån där jag bor.
Tålamod är en bra egenskap när mm letar häst!