Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så? Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på...
2
Svar
26
· Visningar
4 559
Senast: Kirie
·
Gnägg Den 3/10-2014 så lämnade min ponny mig.. Den ponnyn betydde mest för mig, jag kunde berätta ALLT för henne och ingen fick någonsin veta...
2
Svar
24
· Visningar
2 784
Senast: Geysir
·
Gnägg Nån mer än jag som red på Arboga Ryttarsällskap på 80-talet? Och minns hästarna där då. Berätta gärna :)
Svar
14
· Visningar
1 977
Senast: Tennessee
·
Anläggning Någon som har erfarenhet? Hållbarhet? Jag har ägnat morgonen åt att slå ner stolpar och sträcka linor. Jag tänkte ändå byta staket...
Svar
14
· Visningar
1 956
Senast: Rie
·
Gnägg tänkte att den här tråden skulle handla om hur din /dina hästars dag ser ut. Vare sig du har eget stall eller kanske rider på ridskola...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 935
Ekonomi & Juridik Jag är ingen häst-människa, men tänkte att jag vänder mig hit för att få tips och råd från mer kunniga människor. I lördagskväll under...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 873
  • Låst
Gnägg Jag sitter faktiskt rätt ofta (läs minst 2ggr om dagen) och läser alla de möjliga häst relaterade annonser. Näst intill varje dag så...
98 99 100
Svar
1 998
· Visningar
284 811
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Hej! Jag har letat sommar ponny i över två jag hittade självklart inte till förra sommaren. Det känns som att alla hittar sommar...
2
Svar
35
· Visningar
7 549
Hästmänniskan Jag och en vän diskuterade detta igår. Så slänger ut frågorna här: Vid vilken prisklass vill ni röntga hästen och inte bara besikta...
2
Svar
25
· Visningar
9 255
Anläggning Hej! har en egengjord liten ritning på vår loge, eller måtten har jag skrivit upp. Tänkte fråga om jag kan få hjälp med hur vi ska...
Svar
14
· Visningar
3 274
Senast: azagh
·
Hästmänniskan Hoppas att den här tråden ligger på rätt plats nu, har verkligen gjort mina efterforskningar :p. Går i varje fall i köptankar och då...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: mamman
·
Gnägg Jag har sökt i forumet men verkar inte som att det finns någon sådan här tråd? Om det gör det så ber jag om ursäkt! :) Som...
10 11 12
Svar
238
· Visningar
25 525
Senast: mizzmaria
·
Hästmänniskan Hejsan, jag är en tjej som tänkte kanske hyra sommar ponny sommaren -10. Jag vet, det är superlångt dit, men man kan ju iaf vara bra...
Svar
8
· Visningar
1 863
Hästmänniskan Hej! Någon som dragit av främre korsbandet? Skidolycka i Alperna för två veckor sedan, så onödigt. Nu rehab för fullt och planerat...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
9 635
Senast: superstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar