Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Åh jösses jag vet inte var jag ska börja. Jag har en häst tillsammans med min mamma sedan 2 år tillbaka. Det är mestadels jag som rider...
Hästmänniskan
Är det någon här som har leksaker till sina hästar?
Har hört av min NH-tränare att de faktiskt leker med t.ex. bollar, pinnar med mera...
Hästmänniskan
För 4 år sedan köpte jag en häst. Snäll och vänlig, aldrig gjort någon något. Allt skulle bli så bra. Jobb var det med honom, det visste...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.