Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Nu kära bukefalister behöver jag er mer än någonsin
Ursäkta om jag skriver lite konstigt lr så, men jag är så ledsen så jag vet inte var...
Ekonomi & Juridik
har en kompis vars häst inte gick att göra böjprov då hon köpte den i maj förra året.(väldigt lite hanterad treåring) Han longerades och...
Ekonomi & Juridik
Hade en diskussion med en kompis om detta och tänker att ni kloka Bukefalister säkert kan hjälpa oss.
Ponera att man köper en häst som...
Ekonomi & Juridik
Som rubriken lyder, vad tycker ni är rimligt pris att ta i betalt för ett ut- och insläpp på helgen?
Servicen är ett täcke av och på, ut...
Ekonomi & Juridik
Jag har senaste året tyvärr hamnat i stall med min häst där stallägaren lovar runt men håller tunt. Allt låter så bra- sen när man...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag hade precis bestämt mig för att köpa hem en gammal ridskolehäst, som jag red på för några år sedan. Hon är född -98 och har...
Ekonomi & Juridik
jag funderar på hur man som medryttare bäst försäkrar sig för skada på medisen o ev skada på tredje part. Egen olycksfall har jag genom...
Kläder & Bli fin Sliter väldigt lite på naglarna, helt klart bästa jag provat. Brukar tycka att det är besvärligt att ta av dom före två veckor för att...
Hundavel & Ras Om hälsoläget är så kritiskt att det inte går att selektera avelsdjur som uppfyller kravet: "fria andningsvägar", är ju boxern i samma...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.