Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Hej, min ridskola jag rider på använder sig av horsemanager där det står att abonnemanget har en uppsägningstid på 3 månader men det...
Svar
9
· Visningar
2 465
Senast: Texaz
·
Svar
0
· Visningar
187
Senast: Kristina123
·
Svar
0
· Visningar
147
·
Svar
0
· Visningar
286
·
  • Låst
Hästmänniskan Hej! Hur stor häst ska jag köpa? Jag är 13 år gammal, ca 170 cm lång och väger runt 55 kg. Jag satsar på tävling, främst dressyr. Mina...
Svar
4
· Visningar
989
Senast: ameo
·
Anläggning Efter den här regniga och leriga hösten börjar jag känna mig smått desperat. Jag har min häst uppstallad på en jättebra lösdrift. Den...
Svar
16
· Visningar
4 156
Senast: ylvalill
·
Gnägg Ja det är då dags för mig att inleda mitt gymnasiearbete. Skulle vilja koppla mitt arbete till hästarna och hästmänniskor. Går...
Svar
2
· Visningar
1 328
Svar
0
· Visningar
222
Senast: Patricia
·
Svar
0
· Visningar
244
Senast: Patricia
·
  • Låst
Hästmänniskan Hej... jag och en väninna har förälskat oss i Englands fina welshar, och har hittat några stuterier som har några ponnier vi ör...
Svar
2
· Visningar
1 697
Senast: mortill3
·
Anläggning För att inte förstöra en annan tråd med masksnack startar jag en ny :) Vad använder du för strö för att få så bra resultat? Hur många...
2
Svar
20
· Visningar
2 688
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Nu kära bukefalister behöver jag er mer än någonsin Ursäkta om jag skriver lite konstigt lr så, men jag är så ledsen så jag vet inte var...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 770
Senast: Pancakes
·
Anläggning Jag har en liten gödselstack, i storlek som ca 2 fyrkantsbalar halm. Jag måste bli av med den mer eller mindre akut pga av vissa...
Svar
16
· Visningar
2 528
Senast: Sofie.S
·
Gnägg Vänner till oss har köpt en ponny till barnen, främst äldste flickan på 9 år, som är alldeles för svår för henne. I mina ögon är det...
2
Svar
20
· Visningar
3 034
Senast: Mimsan_
·
Hästmänniskan Känner mig hemsk som hästägare just nu.. Jag har av olika anledningar fått flytta min häst så ofta som fyra gånger på två år. Första...
2
Svar
22
· Visningar
5 109
Senast: Korven
·
Anläggning Hej! vi skall bygga stall i en fd lösdriftslada. Vi har alltså tak o väggar, vatten och el indraget. Är det någon som vet om man får lov...
Svar
4
· Visningar
826
Senast: Helena_89
·
Ekonomi & Juridik har en kompis vars häst inte gick att göra böjprov då hon köpte den i maj förra året.(väldigt lite hanterad treåring) Han longerades och...
2
Svar
20
· Visningar
2 687
Senast: Alexandra_W
·
Ekonomi & Juridik Hade en diskussion med en kompis om detta och tänker att ni kloka Bukefalister säkert kan hjälpa oss. Ponera att man köper en häst som...
Svar
5
· Visningar
972
Senast: ztsu
·
Ekonomi & Juridik Som rubriken lyder, vad tycker ni är rimligt pris att ta i betalt för ett ut- och insläpp på helgen? Servicen är ett täcke av och på, ut...
Svar
15
· Visningar
2 612
Senast: Piquer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka