Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Satte den här under ryttarhälsa i och med att det handlar mer om mig, ägaren, än om hästen. Och måste även börja med att jag vet att jag...
Ekonomi & Juridik
När hästen plötsligt avlidit och man betalat försäkringspremie för ett år, får man tillbaka den delen av premien som hästen inte kan...
Ekonomi & Juridik
Jag behöver er hjälp!
För att ni ska kunna hjälpa mig behöver ni höra den låååånga historien så det här inlägget blir nog rätt långt ;)...
Ekonomi & Juridik
Vet inte hur jag ska börja, känner mig för tillfället helt uppriven och behöver verkligen någon av er hästkunniga att prata med!
En...
Hästmänniskan
Skulle ni känna er "tvungna" att anlita en hovslagare som även är ansvarig för stallet ni står i? Anta att ni haft den hovisen tidigare...
Kläder & Bli fin Sliter väldigt lite på naglarna, helt klart bästa jag provat. Brukar tycka att det är besvärligt att ta av dom före två veckor för att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.