Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Mitt första år med hästarna på lösdrift och det är nu -15C och oron har satt igång... Anledningen till att de står på lösdrift är...
Svar
9
· Visningar
1 647
Ekonomi & Juridik Vet inte hur jag ska börja, känner mig för tillfället helt uppriven och behöver verkligen någon av er hästkunniga att prata med! En...
2
Svar
35
· Visningar
5 708
Senast: Zamira
·
Hästmänniskan Jag har ridit en d-ponny sedan i våras, men i somras så fick han ett fånganfall (inte kraftigt som tur var)! Han röntgades och hade...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 119
Gnägg Har fått upp intresset för ett fullblod på 5 år som tidigare gått några lopp i galopp. Hon är nu ordentligt grundriden och påbörjad lite...
Svar
7
· Visningar
1 115
Senast: terrific
·
Hästmänniskan Hej! Jag har några frågor, och hoppas att ni kan svara på de! Detta med hästavtal, varför? Vart skickar man in hästavtalet? Kan man...
Svar
5
· Visningar
1 426
Hästmänniskan Skulle ni känna er "tvungna" att anlita en hovslagare som även är ansvarig för stallet ni står i? Anta att ni haft den hovisen tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
2 677
Senast: kvandi
·
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Eskosaurus
·
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Eskosaurus
·
Gnägg Hej hörrni! Vi är trots allt en del medlemmar här. Vilket i sin tur ger oss en kavalkad av diverse tips! Allt ifrån husmorstips om hur...
Svar
8
· Visningar
1 134
Senast: saffran
·
Gnägg Är det inte dags för årets julhälsningar? Även om vi inte har någon snö här i Örebro så kommer julen ändå. God jul från mig och bästa...
2
Svar
20
· Visningar
2 899
Senast: Niki
·
Hästmänniskan Boken är höjd till skyarna av bla Ridsport och även på nätet av de som läst den. Men jag måste säga att jag blev lite besviken. Boken...
Svar
17
· Visningar
2 402
Senast: fio
·
Hästmänniskan Hur är den perfekta stallplatsen enligt er? Vad är viktigast för er när ni letar stallplats? Vad kan ni tänka er att kompromissa med?
2 3
Svar
44
· Visningar
3 778
Anläggning Jag vill samla på mig mer om det praktiska gällande lösdrift. Nu står vi inackorderade på ett fullservice stall som passar oss jätte...
2 3
Svar
45
· Visningar
10 764
Senast: dreampower
·
Anläggning Vi håller på att kikar på att köpa en gård där det finns ett befintligt stall. Nu är det så att alla boxar har inte fönster och min...
2
Svar
22
· Visningar
4 363
Senast: XeeXeX
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma. Jag står i ett stall där rutinerna ibland inte funkar och med begränsade uterittsmöjligheter. Bra...
Svar
18
· Visningar
2 042
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka