Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hej
Jag bara undrar lite då jag har en bekant som ligger i tvist med säljare (ganska känd hästhandlare)...men är det någon som har...
Ekonomi & Juridik
Har nyligen fått veta att ett stall nära min skola (bor på internat) har otroligt billig stallhyra (1000kr, inkl. boxplats, strö och...
Ekonomi & Juridik
Om det inte finns kontrakt och man säger upp sig på boxplatsen, inget har sagts om att det är en månads uppsägning, boxen sägs upp i...
Hästmänniskan
Ni som tagit hjälp vid hästförsäljning- hur har ni löst det praktiskt och ekonomiskt? Har ni skickat iväg hästen till någon som sköter...
Ekonomi & Juridik
Har sökt i gamla trådar men hittar bara det motsatta till mitt problem.
Det finns en risk att min häst inte kommer få en speciellt bra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.