Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag har alltid velat rida men det senaste året har jag verkligen börjat kämpa för det (måste kämpa, mycket skeptiska föräldrar)...
Hästmänniskan
Nu vet jag ej om det här är rätt tråd att lägga detta, men verkade vara den mest passande!
Jag går på ett ridgymnasium där jag tar hand...
Ekonomi & Juridik
Driver hästverksamhet med ca 16 hästar. Har i dagsläget främst torv i boxarna, men även lite spån. Tänkte byta strö till hösten och...
Hästmänniskan
Jag har hittat helt underbar mark som ägaren vill utarrendera. Det handlar om ca 5-6 ha betesmark och 2-3 ha skogsmark. För betesmarken...
Hästmänniskan
Det är ju inte helt ovanligt att men ser flera olika företags loggor och namn på hästlastbilar när man är på tävlingar. Vad jag undrar...
Ekonomi & Juridik Jag tycker inte att det spelar nån roll om det är företag eller privat. Bara för att man inte vill köpa tillbaka hästen måste det inte...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.