Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag hoppas att någon här inne kan hjälpa mig. Jag bor nära ett stuteri med många fina hästar. För ett par dagar sedan gick jag...
Ekonomi & Juridik
Hur hade ni gjort i den här situationen? Jag flyttade min häst till ett nytt stall i slutet av oktober. I mitt förra stall fanns en...
Ekonomi & Juridik
Vet ej vart jag ska lägga tråden. Men har lite frågor som jag skulle vilja få besvarade/spånade om.
Om personen som arrenderar stallet...
Hästmänniskan
Hej! Ska ju söka gymnasiet snart och tänkte fråga om någon gått på Vreta? Varit där på prova på dag och det kändes bra och allt men hur...
Hästmänniskan
Nu är jag här igen, ni som kanske läst mina tidigare trådar känner till min trassliga arbetssituation med en fruktansvärd kollega. Hur...
Hästmänniskan
Det finns ju 'värmekabel', med stickpropp, som är gjord för att linda runt vattenrör t ex. Kan man använda den runt plastkar/plasthinkar...
Hästmänniskan
Jag känner mig ofta kass på att rida och kommer liksom aldrig upp till vad jag anser vara lägstanivå, d.v.s. kunna rida en häst stadigt...
Hundavel & Ras Tja, varför ska vi ha några raser? Nu har vi en massa raser och så länge hundarna mår bra skiter jag i hur de ser ut. Jag är helt med på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.