Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Har nu i mer en 3 år varit medryttare på en häst nu är det så att ägaren och jag funderar på att göra ändringar i de kontrakt vi har för...
Hästmänniskan
Hur har det gått?
Du kanske köpt en misskött häst som är ordentligt undernärd och ohanterad
Du har sett några bilder på en häst och sen...
Hästmänniskan
Tränar för två tränare som är mkt olika. En är alltid pigg och glad. Berömmer, rättar till, förstärker det som är bra, säger till om det...
Hästmänniskan
Hej alla! Nu har jag fått klartecken från mina föräldrar att jag får ha sommarhäst till sommaren - 15. Superkul!! Men! Jag har inte ägt...
Hästmänniskan
efterlyses ! Kan vara enskilda klappar eller ngt man kan ge kollektivt . Hjälp, det står stilla.... Julstressen börjar banka på dörren...
Juridik & Ekonomi Jag är medveten om det. Det var inte min fråga. Jag har ju haft kontakt med min egen styrelse och de har inget system för sånt här...
Hundavel & Ras Staffe, Dvärgschnauser och vissa sällskapsterriers skulle jag tro ger dig det med färre hälsoproblem. Nu är ju de dock aktivare, just...
Islandshäst Jag är åter igen ute i bett-djungeln. Vi hade tandläkaren ute för några veckor sedan. S såg över lag fin ut i munnen, några inpackningar...
Ekonomi & Juridik Ja så är det. Sen är jag rädd att min rädsla ska smitta av sig på hösten så jag gör ett problem som egentligen bara var en engångsgrej...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.