Jag vill se...

1-080_28083025.jpg

Lite mörk, men det ska det ju vara i Luciatåg.

Jag fortsätter lite på samma spår och vill se ett julpyntat stall (gärna sånt där riktigt stämningsfullt där hästarna tittar ut från boxarna).

1-080_28083025.jpg

Lite mörk, men det ska det ju vara i Luciatåg.

Jag fortsätter lite på samma spår och vill se ett julpyntat stall (gärna sånt där riktigt stämningsfullt där hästarna tittar ut från boxarna).
Ååååh, varför fotade jag inte när jag var i stallet innan? :angel:

Ja, varför?
Men än är det inte för sent, du ska ju säkert dit fler gånger ;)

Grejen med julpyntat stall är väl att det oftast måste fotas direkt då det sällan är lika fint dagen efter ;)
Min lyckades massakrera sitt pynt under första natten det satt uppe och jag kunde inte fota kvällen innan då batteriet på mobilen dog. HATA IPHONE!! :rage::banghead:

Grejen med julpyntat stall är väl att det oftast måste fotas direkt då det sällan är lika fint dagen efter ;)
Min lyckades massakrera sitt pynt under första natten det satt uppe och jag kunde inte fota kvällen innan då batteriet på mobilen dog. HATA IPHONE!! :rage::banghead:

Men det är ju det som är charmen med att ha djur, man får göra om och göra om och göra om......... :D

Liknande trådar

Hundhälsa Hej på er. Ville höra om det är någon annan som har problem med strump-(och annat olämpligt)ätande hund? Vår är en retriever av jakttyp...
2
Svar
21
· Visningar
1 654
Senast: hastflicka
·
Anläggning Vilken kamera i stall kan ni rekommendera? Den ska gå på simkort 4G och en ska kunna se feeden i sin mobil. Ska få in kundhäst på...
Svar
6
· Visningar
1 118
Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
996
Senast: ufot
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 242
Senast: Ananazen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka