Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Dagen d närmar sig för mina kära gubbe som somnar in på torsdag, sista gången jag ser honom är imorgon:cry:..Den tanken har jag å andra...
Hästmänniskan
Börjar bli lite trött på hästägare om jag ska vara helt ärlig. De ska ha sin häst, de ska ha sin stallplats som ska ge full service (och...
Ekonomi & Juridik
hej. Stallägaren ringde mig idag och sa att om två dagar behöver denne min boxplats och att min häst får flytta till deras andra stall...
Ekonomi & Juridik
Har en liten fråga om ersättning vid stalltjänst. I dagsläget släpper jag ut stallets hästar ett x antal ggr i månaden mot en ersättning...
Hundträning Det låter lovande! Är inställd på ett par crispi framöver men vill prova i butik först, man kan ju alltid skicka tillbaka men vill prova...
Ekonomi & Juridik Men vilken del i Sverige bor du?
Jag tror inte det behöver vara så farligt som det låter utan det kan vara olyckliga omständigheter...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.