Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Äntligen är der bestämt. Jag ska köpa min foderhäst och snart 27 år gammal slår drömmen in, att äga en egen häst! Är så lycklig! Många...
Svar
17
· Visningar
2 315
Senast: Bexzor
·
Gnägg Ni som köpt/byggt gårdar - Jag vill att ni berättar allt! Sambon och jag har pratat om ett renoveringsobjekt och har börjat analysera...
Svar
2
· Visningar
1 147
Senast: kvandi
·
Hästmänniskan Nu är jag då en mycket glad tjej som ska få en egen Häst utav min sambo i efterskott som present / julklapp här i vår och jag har i...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 484
Senast: lillan1992
·
Gnägg Ja, som rubriken lyder .... vilket är bäst? Och varför?
4 5 6
Svar
105
· Visningar
11 877
Ekonomi & Juridik Har en liten fråga om ersättning vid stalltjänst. I dagsläget släpper jag ut stallets hästar ett x antal ggr i månaden mot en ersättning...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 843
Hästmänniskan Till att börja med försökte ringa 1177, men det är 30 min kö :crazy: Igår laddade hästen ur (överskottsenergi och glädjefnatt) och...
2
Svar
36
· Visningar
4 548
Senast: Wembley
·
Svar
0
· Visningar
133
Senast: Eskosaurus
·
Svar
0
· Visningar
144
·
Svar
0
· Visningar
111
·
Svar
0
· Visningar
128
·
Anläggning Någon som testat att rida i ett tältliknande ridhus som heter cover all? Fördelar/nackdelar?. Prisvärt?
Svar
8
· Visningar
3 034
Senast: ASKAPLASKA
·
Hästmänniskan Hej Jag har precis köpt ett stall och funderar på att hyra ut några boxar. Vad tycker ni är en lämplig kostnad för en box. Det jag...
Svar
14
· Visningar
13 523
Senast: Fille
·
Anläggning Nu är det klart! Boxarna är uppe och nu är det bara finslipningen kvar. Saker som galler för fönstren som ska upp, olja in träet och...
Svar
5
· Visningar
7 119
Senast: Liten
·
Anläggning Jag velar mellan två stall. Det nuvarande stallet ligger 3 km hemifrån och kostar 380 Euro i månaden för fullskötsel. Vi måste mocka...
Svar
10
· Visningar
1 005
Senast: Paddington
·
Hästmänniskan Sitter och grubblar mig grå. Vad gör man egentligen utan häst? Har senaste veckan mest legat på soffan och kollat netflix (råkat ha...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 663
·
Hästmänniskan Jag har för avsikt att köpa häst och har börjat kolla runt på olika sajter. Många anger att de inte vill sälja till en nybörjare...
Svar
11
· Visningar
1 555
Senast: Ketrawzc
·
Ekonomi & Juridik Är det bara jag som har detta problemet med fakturor som inte dyker upp? Från ex hovslagare & veterinär. Hur mycket ska man behöva...
Svar
18
· Visningar
2 882
·
Hästmänniskan Jag sålde sista hästen för ca 6 år sedan och har ridit ibland, men väldigt sällan sedan dess. Har fått en nya skador i ryggen och det...
Svar
0
· Visningar
499
Senast: Gumman
·
Hästmänniskan Hej! Jag är lite intresserad av att skaffa ponny (C/D-ponny)och ha på en ridskola här i Dalsland. Ponnyn ska då även gå på lektioner...
Svar
6
· Visningar
610
Senast: bejkonfis
·
Anläggning Precis som rubriken lyder, vart har ni era hästar uppstallade? Vad ingår i hyran? Jag har en maxad D-ponny (jag är väldigt kort) på 10...
2
Svar
30
· Visningar
2 943
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar