Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej - jag behöver hjälp! Letade länge och väl efter vart jag skulle posta det här - men hittade inget. Jag blir så frustrerad och arg...
2
Svar
26
· Visningar
6 146
Senast: Maqurell
·
Anläggning Funderar starkt på att bygga hökrubbor ala Haybar till mina tjejer. Någon som byggt själv och hur har du gjort isådanafall? Klurar lite...
Svar
1
· Visningar
1 470
Hästmänniskan efterlyses ! Kan vara enskilda klappar eller ngt man kan ge kollektivt . Hjälp, det står stilla.... Julstressen börjar banka på dörren...
Svar
19
· Visningar
2 246
Senast: Zamira
·
Gnägg Min nya flamma, inköpt till ridskolan.
Svar
0
· Visningar
200
Senast: Juizy
·
Gnägg Arrow har blivit min riktiga lilla gosing
Svar
0
· Visningar
162
·
Gnägg Tävlade dressyr på en häst jag aldrig ridit MOT privatryttare med sina hästar. Vi vann!
Svar
0
· Visningar
158
·
Gnägg Tränar första gången för Maria Falk på hästen Lakritz, maj 2014
Svar
0
· Visningar
214
·
Gnägg Försöker ta ett kort, men Arrow vill hellre kramas
Svar
0
· Visningar
220
·
Gnägg Provrider Tukan första gången. Några år sedan nu.
Svar
0
· Visningar
214
·
Gnägg Jag hoppas Tukan, som man ser så är jag INGEN hoppryttare...
Svar
0
· Visningar
165
·
Gnägg Tukan var en väldigt vacker häst. Härlig att fota!
Svar
0
· Visningar
157
·
Gnägg Min vackra Solis, min första och sista häst. Älskar dig lika mycket nu som dagen du kom hem. R.I.P
Svar
0
· Visningar
109
·
Gnägg Tukan efter (eller innan) träning på ORK.
Svar
0
· Visningar
232
·
Gnägg Min vackra Solis, min första och sista häst. Älskar dig lika mycket nu som dagen du kom hem. R.I.P
Svar
0
· Visningar
153
·
Anläggning Jag hyr ett stall med 12 boxar, upplyst ridbana, ridhus, hagar (sommar och vinter), lösdrift (5 av hästarna går ute), varmvatten i...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 644
Hästmänniskan Dagen d närmar sig för mina kära gubbe som somnar in på torsdag, sista gången jag ser honom är imorgon:cry:..Den tanken har jag å andra...
2
Svar
36
· Visningar
3 603
Senast: Geysir
·
Gnägg Då fortsätter vi här! Rida med eller utan säkerhetsväst?
48 49 50
Svar
994
· Visningar
33 313
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Börjar bli lite trött på hästägare om jag ska vara helt ärlig. De ska ha sin häst, de ska ha sin stallplats som ska ge full service (och...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 247
Senast: Zamira
·
Hästmänniskan Vet inte om jag lagt tråden rätt, men chansar på det. :) Har just nu unghästar som vi utfodrar på ett foderbord inne i lösdriften...
Svar
0
· Visningar
4 904
Senast: Sofie.S
·
Ekonomi & Juridik hej. Stallägaren ringde mig idag och sa att om två dagar behöver denne min boxplats och att min häst får flytta till deras andra stall...
2
Svar
37
· Visningar
4 382
Senast: Aastriid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 30