Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och det här svaret har uppenbarligen hamnat i fel tråd.Är det bara jag som shoppar loss?
Nu har jag köpt (men inte fått, kommer nog till veckan) ett par Tärnsjötömmar i full storlek, och en Tärnsjö Maratonsele i storlek full. Kul, kul att samla på sig leksaker.
Ska kolla på en maratonvagn om två veckor, hoppas att skaklarna är tillräckligt långa för kallblodstravaren.
Sedan är det bara resten kvar att inhandla...
Ha ha jag blev lite fundersam först...och det här svaret har uppenbarligen hamnat i fel tråd.
Vet faktiskt inte. Det är en bekant som äger vagnen, som enligt andra gemensamma bekanta är i gott skick. Den "nybeställda" selen är en Tärnsjö.Ha ha jag blev lite fundersam först...
Vad kul med maratonvagn och sele:-) vad blir det för märke på vagnen?
Bra annonsförslag, för jag blev nyfiken på prickig häst. Älskar prickar. Är det en flugskimmel?Om min far skulle sälja mina mina hästar skulle det stå nåt i stil med...
Häst säljes. Fläckig. Hona. Dyr i drift. God ekonomi krävs. Snäll på avstånd. Omgående till högstbjudande.
Liten häst säljes. snäll.
Prickig häst säljes omgående pga av för många hästar!
Bra annonsförslag, för jag blev nyfiken på prickig häst. Älskar prickar. Är det en flugskimmel?
Jag förstår att den inte är till salu;-)
/ Rialavargen, som äger en häst med lite prickar