Perla
Trådstartare
Det var inte denna som var på tal om då. Men fel blev det ändå@Perla jag vill minnas att väldigt många avrådde dig att ingå kontrakt med denna ägare/häst utifrån luddigheterna du skrev om och med tanke på hur fel det blev med din tidigare lånehäst osv ?
Men med den nya (peppar peppar) verkar allt bli bra till slut ändå. Hästen trivs och jag trivs. Ägaren är hittills väldigt vettig och mån om sina hästar. Hon föder även upp hästar och har eget företag samt är tränare inom travet, så hon är väldigt mån om sitt rykte. Hon var lätt att kolla upp och det har inte funnits minsta tvivel om något så jag känner mig säker med henne.
Som hon sa till mig så kanske allt detta var tvunget till att hända för att vi skulle hitta varandra. Ödet har sina konstiga vägar ibland
Men jag ångrar fortfarande enormt mycket att jag lät Perla gå :'(. Saknar henne så otroligt mycket. Får fortfarande tårar i ögonen när ja tänker på henne och gråter alltid när jag ser en bild eller film på henne :'(.
Men jag tycker fortfarande om nya hästen och är på sätt och vis glad över att allt hände. Nya totton hade kanske fått sätta livet till om jag inte hittat henne. En månad till och hon hade svultit ihjäl