murade boxar alt. leca

• Anläggning
  • Trådstartare Trådstartare sweet_extraa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 12 770
Sv: murade boxar alt. leca

Vi har murat ytterväggarna i leca och mellanväggarna i betonghålsten. Jag tycker det känns hållbarare och lättare att tvätta. Går fortare att göra också. Men man kan ju tex lägga in tegelsten som dekoration i fronterna om man har mycket tid!

Bilder finns på min blogg http://almgarden.blogspot.com/ och på www.almgarden.com.

Sv: murade boxar alt. leca

Jag kanske skall bygga stall så småningom och hade tänkt ett i trä, men vad flott det blir i tegel! Får lov att tänka genom allt igen :love:

Liknande trådar

Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 635
Senast: jemeni
·
Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 243
Senast: Tualma
·
Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 761
Senast: EZMK
·
Anläggning Jag har en paddexbana som jag egentligen är nöjd med men behöver mer material till den och paddex säljs inte längre så tänkte jämna...
Svar
10
· Visningar
756
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka