murade boxar alt. leca

Sv: murade boxar alt. leca

Vi har murat ytterväggarna i leca och mellanväggarna i betonghålsten. Jag tycker det känns hållbarare och lättare att tvätta. Går fortare att göra också. Men man kan ju tex lägga in tegelsten som dekoration i fronterna om man har mycket tid!

Bilder finns på min blogg http://almgarden.blogspot.com/ och på www.almgarden.com.
 
Sv: murade boxar alt. leca

Jag kanske skall bygga stall så småningom och hade tänkt ett i trä, men vad flott det blir i tegel! Får lov att tänka genom allt igen :love:
 

Liknande trådar

Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 520
Senast: Tualma
·
Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa...
2
Svar
25
· Visningar
1 423
Senast: ii-ssa
·
Hemmet Efter många nöjda år med Boxer så är nu vårt förhållande helt slut. Jag har sagt upp abonnemanget. Först så slutade mitt Tele2 Play...
2
Svar
29
· Visningar
3 356
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
2
Svar
20
· Visningar
3 610
Senast: SwedEmB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Provridning
  • Stora shoppingtråden II
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp