Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick du ont då? Har gjort de övningarna idag och nu har jag så ont så jag knappt tar mig till toaletten. ..Började direkt, bara några mm i början. Spänna lårmuskeln och släpcykla samt vicka på foten. Har jsg glömt någon?
Jag började också i princip "direkt" fast jag hade så ont att jag inte tog mig till toan..höll mig så länge jag kunde..Men jag försökte göra övningarna jag fått varje dag..stod att jag skulle ta smärtstillande så jag klarade att träna, så det gjorde jag. Men det gjorde ju ont efteråt i början ocksåFick du ont då? Har gjort de övningarna idag och nu har jag så ont så jag knappt tar mig till toaletten. ..
Jag kämpar på med träning och lever helt som vanligt nu 3,5 månad efter operationen (och har så gjort ett bra tag tycker jag). Vid testerna hos sjukgymnasten ser jag ju att det opererade knäet har sämre funktion och jag känner det när jag går nerför trappor men i övrigt känns det bra.
Ridningen och även hoppningen gick fint, även om det såklart kändes att vänsterbenet var svagare. Tyvärr skriver jag gick då hästen nu är skadad istället...Hur gick det att hoppa? Kändes det bra? Hur går ridningen?
Nej men typiskt!!Ridningen och även hoppningen gick fint, även om det såklart kändes att vänsterbenet var svagare. Tyvärr skriver jag gick då hästen nu är skadad istället...