Hästen har senskada så det lär ta sin tid men det kan inte hjälpas. Hon är betäckt så hoppas vi att hon är dräktig och att jag hittar någon annan att rida på så längeÅh nej Superstar, hoppas hästen snart blir bättre! la, är rätt typiskt med bakslag, man vill för mycket eller har man som jag nu åkt på feber och förkylning och då orkar jag inte träna och blir så stel Kämpa på alla korbandssystrar!!
Har ont i knäet kväll, första gången på flera veckor faktiskt. Var nog nån månad sedan jag sist tog värktabletter (för just knäet, tar för andra kroppsdelar så då lindras såklart knäet också... ) Det är konstigt med smärta, man glömmer att uppskatta när den inte finns där, men när den kommer tillbaka så inser man att den varit borta.
Ska in till ortopedmottagningen i morrn, för en bit av mitt operationssår har spruckit upp Hur äckligt som helst, det har ju varit läkt i flera månader och så nu plötsligt har det öppnat sig och börjat vätska? Beter sig inte alls som infektion, inte varmt, ömt eller svullet men skumt känns det ju?
Kämpa på allihopa!