Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj vad glad jag blev när jag hittade denna tråden! Inte så mycket till liv i den men ändå
Jag och min lilla familj (sambo och dotter) flyttade från Skåne upp till Västernorrland för ca ett år sedan, bor ca 1,5 mil utanför Bollstabruk. Har inte läst så mycket i tråden men visst fanns det det några här ute i närheten?
Vi har en shettis på tre år som är nyinkörd och som jag försöka komma ut med några gånger i veckan.
Sen har vi en nordsvensk bruks på 4 år som är inriden men inte gör nåt för tillfället, tyvärr. Har honom till salu men det går sådär. Får väl se vad jag gör med honom, han behöver ju ridas. Någon som är sugen?
Och sen väntar vi på ett stoföl på sex månader som ska komma nästa vecka. En tinker eller tinkerkorsning, ingen vet Mamman är importerad från Irland (ingen visste att hon var dräktig) men med okänd härstamning, ser dock ut som en tinker och fölis med.
Jahapp, det var mina pållar det. Hur går det för er andra och era hästar?
@Habina
Tack så mycket!
Vad glad jag blev när jag såg att du hade svarat Föder du upp fjordingar? Vad är det du tävlar i? *nyfiken*
Ja det går verkligen trögt, funderar på att plocka bort annonsen och behålla honom ett tag till.
Vet bara inte riktigt vad jag ska göra med honom, hade ju gärna sett att han kom igång med ridningen igen, åtminstone att han gjorde någonting och inte bara vara haghäst.
Själv är jag gravid och varje gång jag blir det då händer något i min hjärna så jag blir otroligt mesig av mig, så därför vill jag inte rida nu för jag är rädd att jag påverkar hästen. Och tömköra funkar inte heller så bra pga foglossning. Funderar på att lära mig lite nh-övningar och kanske trickträna lite, då blir han ju åtminstone lite hanterad.
Är det en fjording du tävlar distans med?
@Bluefish Mina två 11r ska ut till våren/sommaren på tävlingar =) Fin häst du har! Jag kommer känna igen henne om ni är ute på tävling =)