Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är Roxi den e. Carte d'Or @oanki? Du måste uppdatera hur det går med den i 09tråden!
@Isherkules Er känner jag igen från hästmagazinets tidningsomslag tror jag?
Vad kul att så många har skrivit i tråden, och vad fina hästar alla har!
Jag får väl också ta mig i kragen och lägga in foton på mina
Måste säga att jag är lite trött på det här stenhårda och hala underlaget. Känns så omotiverat att göra i ordning hästen, sela på och dra fram vagnen, bara för att skritta en liten runda letandes efter det minst hala partiet på vägen... Nu vill jag ha snö!
Förresten, är det någon annan här som håller på med körning?
Googlade lite men den enda körföreningen verkar vara i Ö-vik?
@Habina
Vad kul att du rider distans med fjording, känns inte så vanligt, eller det är det? Jag har alltid velat testa på distans men det har liksom aldrig blivit av antagligen pga av att ingen annan i min närhet sysslat med det.
Vet att det var snack om att dom skulle försöka ha lite körträningar i Timrå också, men jag vet inte hur det blev med det. Sen är ju inte det så nära heller från Bollsta.Måste säga att jag är lite trött på det här stenhårda och hala underlaget. Känns så omotiverat att göra i ordning hästen, sela på och dra fram vagnen, bara för att skritta en liten runda letandes efter det minst hala partiet på vägen... Nu vill jag ha snö!
Förresten, är det någon annan här som håller på med körning?
Googlade lite men den enda körföreningen verkar vara i Ö-vik?
Oj vad glad jag blev när jag hittade denna tråden! Inte så mycket till liv i den men ändå
Jag och min lilla familj (sambo och dotter) flyttade från Skåne upp till Västernorrland för ca ett år sedan, bor ca 1,5 mil utanför Bollstabruk. Har inte läst så mycket i tråden men visst fanns det det några här ute i närheten?
Vi har en shettis på tre år som är nyinkörd och som jag försöka komma ut med några gånger i veckan.
Sen har vi en nordsvensk bruks på 4 år som är inriden men inte gör nåt för tillfället, tyvärr. Har honom till salu men det går sådär. Får väl se vad jag gör med honom, han behöver ju ridas. Någon som är sugen?
Och sen väntar vi på ett stoföl på sex månader som ska komma nästa vecka. En tinker eller tinkerkorsning, ingen vet Mamman är importerad från Irland (ingen visste att hon var dräktig) men med okänd härstamning, ser dock ut som en tinker och fölis med.
Jahapp, det var mina pållar det. Hur går det för er andra och era hästar?