Herregud, ni glömmer ju att hästar känner igen röster.. han måste ju ha röstförvrängare och ett x antal wunderbaums runt halsen så hästen inte kan känna igen doften.,.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkar ju som en dansk eller norsk som försökt skriva på svenska.Alltså den här kan ju inte vara på riktigt. Eller?
"Jette sött halvblots valack,let i all handtering,som lastning i släb/transport,Nästan trafiksäkker, bra for hovslagera lett på at löfte ben,kan handteras af alla,och kan gå tilsammans med uliga hästar/ponyes.
Elsker at bli börstet och pyslat . har pass, Pappi Pinto-mammi oldenburger. 153 cm Ej inriden.
Ring/sms mail for mer info.
alraund"
Visst ja man kan ha problem att stava men
Hittade idag en häst som "Kan alla gångstilar"
Hittade idag en häst som "Kan alla gångstilar"
De måste den ju kunna! falsk marknadsföring annarsTyp Preppyskritt, Hipstertrav och Streetgalopp?
"Mycket fint Connemara sto född 2013 behöver ett nytt aktivt hem.
Trickträning/frihetsdressyr är påbörjad där hon snabbt o enkelt lärt sig ex att stegra"
På bilden står hästen på bakbenen, högt upp, med en ung tjej som håller i en longerlina. Är det bara jag som tycker det verkar lite halv-lämpligt att lära en ett/tvååring att stegra?
Det blir ju ännu bättre när man kan lite om beteendeinlärning. Det första man lär sig är det man sen fortsätter testa när man inte förstår vad man ska göra. Dvs är stegring det första den lärt sig kommer den falla tillbaka på det när den inte förstår vad man vill. Min pålla pussas när hon inte förstår- jag visste inte om defaultbeteenden när jag lärde henne det...
/Lavinia
Hellre en häst som vill pussas än en häst som stegrar sig helt klart
Det är inte alla som uppskattar slemmiga, snoriga lusernpussar av nån konstig anledning :-)
/Lavinia
Jag som har en gammetant som lärde sig stegra som föl skulle tusen gånger hellre få snoriga, blöta lusernpussar än en häst som ställer sig på bakbenen i protest. Hon är mycket bättre nu är när jag träffade henne men det finns fortfarande kvar i henne.
Det är inte alla som uppskattar slemmiga, snoriga lusernpussar av nån konstig anledning :-)
/Lavinia
...vad ska man börja med då? Håller på och börjat klickerträna, är höger och vänster safe tror ni?
Han blir magert pålägg. Det är ju nyttigt."Nyttig travhäst"
Såg också en travare till salu för 1000 kr med mycket bristfällig info, och på bilden en rejält mager och eländig stackare
fråga: vad har klapphingst med bägge testiklarna uppe att göra med att man vill bli medryttare??Såg en annons där personen önskade bli medryttare gärna till en pre, på bilden syns en mops i hjälm på en en rufsig ponny av något slag.
Annonsen är reviderad men från början stod en hel roman om hur personen ridit in en pre som var klapphingst med båda testiklarna uppe och att hästen såldes efter ett tag och var grundriden.