Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men tänk att den 11/11 kl 11.00 kom din och hämtade min när molnen skingrades en stund och solen lyste för att sen gå i moln.Jodå, tre månader, tre dagar och lite drygt nio timmar sen jag sa farväl. Så fruktansvärt jobbigt.
Men tänk att den 11/11 kl 11.00 kom din och hämtade min när molnen skingrades en stund och solen lyste för att sen gå i moln.
Exakt så, har haft ett stim som är inne på femte dan i rad nu när jag nästan helt utan avbrott känner "nu klarar jag inte en minutjävel till". Kram på dej Grazing, du är inte ensam - tydligen inte jag heller, hoppas du blir bättre snartJag förlorade min bästa vän förra året som inte blev gammal alls jag gjorde mitt bästa för att få honom frisk men det räckte inte. Jag håller på att själv gå under för varje gång jag tänker på honom bryter jag halvt ihop. Saknaden är faktiskt ganska förlamande. Folk säger att det går över men för mig blir saknaden större och större för det blir mer och mer uppenbart att han är borta för varje dag som går.