Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Vi ska anlägga ridbana. Det lutar mycket där den ska bli så vi kommer Gräva och inte fylla upp där den är lägre. Den är en ekonomisk...
Svar
11
· Visningar
933
Senast: warg
·
Ekonomi & Juridik Jag sitter då och då på skoj och läser annonser däribland jobbannonser. Då och då dyker det upp annonser på stalljobb. Häromdagen såg...
2
Svar
20
· Visningar
2 858
Senast: BernT
·
Hästmänniskan Nu river jag snart mitt hår, kära Buke. Min ena Welsh Cob blev importerad till Sverige från Danmark som föl och har således svenskt...
2
Svar
21
· Visningar
2 146
Senast: ameo
·
Gnägg ...På utrustning alltså. Vad har ni för färg på lädret? Övrig utrustning? Och vilken färg är eran häst? :) Jag får väl äran att börja...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 392
Senast: Elisha
·
Ekonomi & Juridik I går blev jag sparkad av en häst på tävling. Jag satt på min häst, vi stod still, och en tjej rider förbi och hennes häst sparkar mig...
2
Svar
20
· Visningar
3 043
Senast: Jeps
·
Gnägg På lördag ska jag agera taxi åt en shettis. Men hur GÖR man, går inte att sänka bommarna ens i närheten av så mycket som behövs. Kan man...
Svar
7
· Visningar
1 479
  • Omröstning Omröstning
Gnägg Jag har jätte svårt att bestämma mig om jag ska kastrera min pålle eller inte. Ni får gärna säga vad skulle ni ha valt och varför! Han...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 938
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Ridskolan där jag brukar ta privatlektioner har drabbats av kvarka. Det var en ny häst som kom till ridskolan 14/10 och som 16/10 visade...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 106
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan Precis som rubriken lyder. Är hästägarna riktigt hårda mot deras hästar eller är jag för snäll mot mina? Jag står för tillfället...
2
Svar
35
· Visningar
4 276
Senast: Yrja
·
Gnägg Vet inte om jag la denna tråden rätt. Men jag undrar lite gällande premier på tävling. Hur länge ska man acceptera att vänta på att få...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Anyo
·
Gnägg Vem köper en stalljacka för 3 500 kr som dessutom är på sk "mässpris"? :down: Det är absolut inget märkvärdigt med jackan som skulle...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 196
Senast: smedsussie
·
Anläggning Jahapp, nu har det börjat.. Leran.. Våra hästar går på fri tillgång på hö där höet ligger i en vanlig Kellfri foderhäck för häst...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: Silkisif
·
Anläggning Vi har köpt gård med ridbana. Tyvärr verkar den inte särskilt välskött. Mycket ogräs, och markduken har krupit upp och brustit på ett...
Svar
16
· Visningar
2 266
Senast: warg
·
Gnägg Jag vet inte om detta ligger rätt.. ligger de fel så får någon gärna flytta tråden=).. Jag undrar helt enkelt bara om de finns någon...
54 55 56
Svar
1 110
· Visningar
128 076
Senast: lil-sis
·
Anläggning Hejsan. Har lite panik just nu eftersom underlaget till vår ridbana snart kommer och vi står här som frågetecken. Grävmaskinen har...
Svar
4
· Visningar
1 318
Senast: akleja
·
Gnägg Hur mycket väger, enligt era erfarenheter, en frieser på 160? Hästen ifråga är av den tyngre barockmodellen med Mycket bog och en riktig...
Svar
3
· Visningar
6 590
Senast: Centaur
·
V
Ekonomi & Juridik Hur tar man reda på genomsnittstemperaturen så man vet att man är på den säkra sidan av lagen? Man kunde ju önska att länsstyrelsen...
2
Svar
38
· Visningar
5 235
Senast: HannaZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp