Nehe du, skriver du en sån sak så ska du faktiskt citera det. Jag har inte skrivit att alla som tjänar pengar är otrevliga!! Riktigt dåligt skrivet av dig.
Nu tar du saker ur sammanhanget. Jag skrev det till en som påstod att den inte alls ville släppa ut andras hästar, inte alls var intresserad av att ha riktigt att göra med inackorderingar på det sättet och inte uppskattar och tycker det är roligt med folk på sin gård. Jag skrev att har man den attityden så ska man inte ha inackorderingar. I det stallet jag stod i där stallägaren mest såg inackorderingarna som jobbiga och den helst ville att stallet skulle sköta sig självt, det blev inte bra. Stallägaren ville egentligen inte ha inackorderingar utan hade dom för att det fanns boxar och hagplats för dom. Stallägare bör tycka om att ha folk i stallet och inte enbart se det som ett jobb. Har ingenting med att den tjänade pengar eller inte. I det andra stallet jag stod i där dom hade företag och verksamhet på gården och tjänade pengar var det hur trevligt som helst för den uppskatta alla människor som var där, den gillade inackorderingarna och jobbet med dom.
Nu börjar det kännas extremt ytterligare märkligt . Vad menar du med att jag inte citerat ? Det har jag ju gjort, exakt i det inlägg du nu klippt ut text att svara på , men klippt bort ditt eget citat jag redovisade .
Om du menat något helt annat med dina förkunnanden att stallägare som går med vinst på sin verksamhet ska man akta sig för för de vill bara sko sig och kamma in vinsten, egentligen inte ha några inackorderade i sig , så får du ju isåfall förklara hur du menat istället för svara något ytterligare absurt som nu när du påstår att jag inte citerat samtidigt som du klippt bort mitt citat i svaret ?
Du har lyckats dra igång ALLA i denna tråd med dina påståenden , och ALLA har isåfall, om du menar ngt helt annat, inte förstått det .
I det läget vore det väl isåfall önskvärt att du förklarar det , istället för att börja klippa bort saker, påstå att du aldrig skrivit så , osv ?
Jag blir rent utsagt förundrad över att du , som aldrig haft egen verksamhet eller inackorderade själv, nu sitter och upptar hela denna tråd med märkliga påståenden om att folk som har inackorderingar och har det som inkomst dvs går med vinst, är sura och vill bara tjäna pengar och att du istället förespråkar att stallägare som har hästverksamheten bara för att " det är roligt" är en helt annan kategori i fråga om inställning och service de erbjuder .
Jag blir så trött så jag knappt orkar svara, men eftersom jag blir tillräckligt rent utsagt förbannad på hur du uttrycker dig och hur du dessutom påstår att man när man svarar inte svarat trots att det finns klart och tydligt vad man svarat på med citat av dig själv , så orkar jag svara ändå !