Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Idag hörde jag på radion om ett "fantastiskt" erbjudande, att man kunde köpa en 25kg spånbal för endast 60kr/st.
Då började jag fundera...
Ekonomi & Juridik
Jag har fått en ny stallkompis. En vuxen men tyvärr omdömeslös person. Hen började sin karriär i stallet med att ta in 2 stora hästar...
Hästmänniskan
Ja, det finns ryttare som beter sig utöver ridningen. Som klagar på andra och tror att man är världsbäst och trycker ner alla andra. Dom...
Ekonomi & Juridik
Lånade ut min häst på foder för en månad sen. Läst många skräckhistorier vad gäller fodervärdar så jag var verkligen noga och tydlig i...
Ekonomi & Juridik
Det är ca 10 år sedan jag sålde en egenuppfödd unghäst, men nu är det dags igen ...Då sålde jag ponnyhästar 3-6 år i prisklass 20-45 000...
Hästmänniskan
Vad är det med folk som sätter ut annonser om hästar till salu men inte skriver vad det är för höjd och ras?! Förväntas man ha så ett så...