Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Beställde nytt täcke med brodyr och, tack och lov, det passade!
Svar
0
· Visningar
225
Senast: BaBoo86
·
Hästmänniskan Vad skulle ni själva uppskatta i present om ni hade en medryttare? :) Jag tänkte på det idag då det pratades julklappar (redan, jag...
2
Svar
31
· Visningar
5 315
Hästmänniskan Är det nån som gjort det? Var det bökigt? Går det ens? Världseliten verkar byta på var och varannan häst. Tänkte väl närmast på Fendi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 822
Senast: clovergirl
·
Anläggning Hej! Jag har ett litet eget stall hemma med 2 1/2 box alltså 1/2 är en ponnybox med plats upp till stor C-ponny. Jag har funderingar på...
Svar
15
· Visningar
1 698
Senast: Miljon
·
Hästmänniskan Fel prefix kanske, men hittar inte något jag tycker passar? :confused: Skulle du föredra att köpa häst privat av en för dig helt okänd...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
11 611
Senast: Plantan
·
Hästmänniskan Hur gör ni med hästarna vid kraftig blåst? Just nu blåser det kraftigt här hemma och hårdare vindbyar utlovas mot eftermiddagen och...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 054
Senast: TinyWiny
·
Gnägg Eller: Hur blev det såhär? Vi hästägare gör verkligen allt för våra pälsklingar. Vi analyserar hästens mat och beräknar foderstater in...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 426
Senast: Lavinia
·
Gnägg Har länge varit sugen på att åka till Skottland och Edingburg/aberdeen, och nu så vill jag få tummen ur och spara ihop till en resa till...
Svar
16
· Visningar
3 833
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Jag behöver bukes samlade kunskaper kring att hålla stallmöte. Har haft ett litet stall i många år med mina bästa vänner som...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 049
Senast: Cilva
·
Hästmänniskan Jag har verkligen världens bästa medryttare! Hästen (som kan vara väldigt selektiv med folk), trivs jättebra med henne, och hon ställer...
Svar
5
· Visningar
1 127
Senast: Kiwifrukt
·
Gnägg Väldigt vad jag sprutar ur mig trådstarter ikväll då :angel: Men i alla fall. Största och minsta häst du ridit, hur stora är de? Och nu...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 556
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Är bara lite nyfiken på hur andra gör. I vilka situationer använder ni hjälm och väst? Och hur motiverar ni det? Jag kan ju börja...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 152
Senast: kryddelydd
·
Hästmänniskan Tjo, Jag är en kille på 18 vårar, går ut gymnasiet till sommaren och har funderat mycket på vad jag vill göra efter. Min tanke är att ta...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Grazing
·
Anläggning Jag har köpt en värmebalja till vattnet, installerar själv, fixar skarvsladdar och rör att lägga kabeln i. Vad tycker ni är rimligt att...
2
Svar
38
· Visningar
6 311
Senast: Miiikaela_
·
Ekonomi & Juridik Eftersom det är i ropet nu att prata om svarta pengar, orimligt låga löner, ingen följer avtal och slav-jobb inom hästnäringen så tänkte...
2
Svar
31
· Visningar
2 967
Senast: Kirie
·
Gnägg Tänkte att det kunde vara roligt med en liten "snackis"-tråd inför dagarnas SIHS-15! Vad ser ni mest fram emot? Vilka är på plats? Vad...
2
Svar
38
· Visningar
3 889
Senast: Mirre
·
Gnägg Ja, vad minns ni från ridskoletiden? Någon speciell utrustning? Att många hästar kanske kom från samma ställe? Något annat? :D Eftersom...
2
Svar
37
· Visningar
4 441
Senast: Piraja
·
Gnägg Hjälp! Började tänka på ett hästspel jag spelade online när jag var yngre och jag kan verkligen inte komma på vad det hette!! :arghh...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: Tokyo
·
Hästmänniskan jag behöver lite råd. Jag har en häst jag har haft på foder i nästan två år, men för ca ett hal år sedan va jag tvungen att lämna...
Svar
16
· Visningar
1 707
Senast: Hyacinth
·
Hästmänniskan Jag funderar över varför det är så många som väljer att sälja sin/sina gamla hästar istället för avlivning när man inte kan ha eller...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 630
Senast: Cornelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp