Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag också! kommer ihåg det som igår, och fick med mig en poster på Milton signerad av John Whitaker med mig hem! Lycka för en 13-åring (eller hur gammal jag nu var).Jag var också där! Det var helt otroligt när han kom in för att tävla (de hade ju tidigare sagt att han inte tävlade längre) och hela Scandinavium blir tyst och sedan vrålar
Oki-doki och baloubet är nära Milton status för mig
Fibonacci är ju riktigt riktigt fin verkligen, likaså Blue Hors Matiné. Men hon finns ju tyvärr inte kvar längre
Finns många som är något extra sas, men frågan är om någon kommer bli lika känd som Milton och på samma sätt. Finns det någon film om honom förresten?
Ja, hon var grymt finJag tror också att blue horse matine hade kunnat komma i samma klass som milton, så himla synd att hon inte lever längre!
Jag har klappat Weihaiwej - the Blue Eyed Lady :-) Pluspoäng på det va?Jag kom plösligt på en häst som gjorde stort intryck på mig och som också hade en egen utstrålning, Franke Slothaaks Weihaiwej (the Blue Lady) med sina uttrycksfulla blå ögon.
absolut,de blir 10 plusJag har klappat Weihaiwej - the Blue Eyed Lady :-) Pluspoäng på det va?