Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag ska låna ut en häst på foder. Som sällskap/mkt lätt promenadridning. Jag kommer stå på försäkringen. Den kostar knappt 200 kr per...
Hästmänniskan
Bor och har hästen på en gård där det också finns en verksamhet som emellanåt har öppet hus och visar hur man tillverkar en produkt. De...
Ekonomi & Juridik
Är bara nyfiken, och nej, min häst fyller inte 15 år 2016.
Vad jag hört så försvinner alla försäkringar det kalenderåret hästen fyller...
Hästmänniskan
Fel prefix kanske, men hittar inte något jag tycker passar? :confused:
Skulle du föredra att köpa häst privat av en för dig helt okänd...
Hästmänniskan
Jag har verkligen världens bästa medryttare! Hästen (som kan vara väldigt selektiv med folk), trivs jättebra med henne, och hon ställer...
Ekonomi & Juridik Ja jag förstår säljarna också, jag själv skulle nog tagit tillbaka men alla väljer själva. Jag hoppas bara att vi hittar en lösning nu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.