Ni som bor i blåshål!

Det blåser 22 m/s här just nu, men det är Skåne, så det är inte så himla ovanligt eller farligt. Så mina är ute som vanligt, och har varit hela helgen.

Jag däremot satt fast på ett tåg hela i alldeles för många timmar i fredags, på väg mot Stockholm. Det var trist:cool:
 
Det är ju regnet som är värst och i kombination med blåst blir det ju etter värre.

Mina ville inte vara ute mer än 2,5 timmar häromdagen när det regnade i 12 timmar. Då var det inte ens blåsigt.

Ja kombinationen är värst. Men jag är glad att det inte är snö! Då hade vi nog inte kommit ut alls :crazy: Så som det blåser och har blåst hade vi haft höga drivor överallt då.

Mina ställer sig vanligtvis i vindskyddet när det regnar mycket så det är jag glad för.
 

Liknande trådar

Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
16 574
Hästmänniskan Håller på att smått få frispel här på alla andras lösa hästar som springer runt på vår gård. Köpte för några år sedan ett hus och...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 152
Hästmänniskan Jag har försökt att läsa lite om vad Allemansrätten säger men har inte riktigt klart i hur man ska tolka den. Nån som vet vad som...
2
Svar
31
· Visningar
4 742
Hästvård Hej! Helt ny medlem, och vet knappt hur det funkar, men är tacksam om nån har nåt att komma med. Har ett varmblod, 25-årigt sto. Hon...
Svar
2
· Visningar
974
Senast: Lotti
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp