Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har hänt mig många gånger att de som klappade hästarna även klampade in bakom stallet och matade kaninerna i sina burar.Själv skulle jag inte komma på tanken att gå in på någons tomt och mata deras kanin som satt i en kaninbur ute på tomten
Det har hänt mig många gånger att de som klappade hästarna även klampade in bakom stallet och matade kaninerna i sina burar.
Grrr...
Priset togs av den som var vänlig och upplyste mig om att det fanns kaniner bakom mitt stall.
Om jag också skulle vilja mata dem.
Jag svarade att med tanke på att kaninerna är mina så vet jag att helt säkert var jag har dem och att jag matar dem 2 gånger om dagen tack.Göta Petter!!! Jag hade gått bärsärk..
Det har hänt mig många gånger att de som klappade hästarna även klampade in bakom stallet och matade kaninerna i sina burar.
Grrr...
Priset togs av den som var vänlig och upplyste mig om att det fanns kaniner bakom mitt stall.
Om jag också skulle vilja mata dem.
Jag ser inte min häst som min ägodel på det viset. Givetvis vill jag inte att folk ska mata henne men hon är en egen individ och får gärna ha sociala relationer med andra människor så länge det handlar om klappar och kli.