Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hur hårt packat är underlaget på eran ridbana/volt? Vilket material?
Svar
2
· Visningar
1 109
Senast: Lill76
·
I
Hästmänniskan Ytterligare en Vad Kostar- tråd. men min granne har byggt paddock och nu när den är färdig och man går och frågar vad dom skall ha för...
2
Svar
31
· Visningar
2 625
  • Låst
Hästmänniskan Om någon olovandes använder min ridbana trots att personen vid ett flertal tillfällen blivit bortkörd är det straffbart? Klassas det i...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 037
Senast: Lobelia
·
E
Hästmänniskan Om en häst blir utdömd och någon vill ge hästen en andra chans och därav erbjuder sig att köpa hästen, vilket pris är det då som anses...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
8 762
Senast: Sammet
·
Hästmänniskan Har på vår gård en paddock med alltför tungt underlag. (gjord för kanske fem-sex år sedan.) Vad ska man göra för att få underlaget...
Svar
8
· Visningar
1 617
Senast: Mynta2
·
Hästmänniskan Vet inte om tråden hammnade rätt men men.. Ska låna ut min häst e de tänk,ni som lånat ut hästen vad i utrustningsväg har ni oxå...
Svar
2
· Visningar
982
Senast: taccotad
·
Hästmänniskan De flesta av oss som står i kollektivstall eller hyr box har väl någon gång tänkt tanken att skaffa egen gård någon gång i framtiden...
Svar
14
· Visningar
1 416
Senast: Björk
·
K
Hästmänniskan Hej, vi bor på landet i Uppland och har nu kanske möjlighet köpa en bit åker intill vårt hus. Det är frestande - tänk att låta åkern...
2
Svar
23
· Visningar
6 094
Senast: Bubbla
·
Hästmänniskan Jag vet att jag är jättetjatig :crazy: Min lilla stallplan igen... Den har fortfarande inte blivit gjord eftersom stallgolvet gick...
Svar
11
· Visningar
5 517
Senast: Snurrfian
·
A
Hästmänniskan Skäms lite för att fråga, det borde man ju ha koll på....Kan någon vänlig själ upplysa mig? :confused:
Svar
4
· Visningar
96 390
Senast: Albin
·
Hästmänniskan Jag har en enskild firma (stuteri och konsulterande läkarverksamhet, det senare dock aldrig utnyttjat då jag bara jobbat för skattad...
2
Svar
26
· Visningar
3 343
Senast: Inte_Ung
·
Svar
0
· Visningar
243
Senast: jennan
·
Hästmänniskan Hur får ni bra drag i elstaketet? Jag får inte till det här med jordningen. Hur många jordspett måste man slå ner egentligen...
Svar
5
· Visningar
992
Senast: Wilfa
·
Hästmänniskan Jag har nyligen köpt ett fullblod och undrar nu vart jag ska anmäla ägarbytet?
Svar
15
· Visningar
2 332
Senast: tifo
·
M
Hästmänniskan Jag har lite funderingar på vad jag vill göra i framtiden. Har kommit fram till att det är något relaterat till hästar. Jag är utbildad...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: Myrapyra
·
C
Hästmänniskan Går i 9:an nu å vill börja där sen (hästhållning), ja undrar om de är någon som går/gått där eller känner någon som går/gått där...
Svar
7
· Visningar
1 510
Senast: __Stilett__
·
Hästmänniskan Ett av försäkringsbolagen har något som heter "säker hästverksamhet". Är det någon som är med i det? Vad tycker ni? Bra -dåligt...
Svar
3
· Visningar
920
Senast: vippan
·
Gnägg Fin bild tagen juni 2004
Svar
0
· Visningar
259
Senast: Lorelie
·
Gnägg Jag på Urdur och Rebecka på Frodi. Turridning på Kyrkekvarn
Svar
0
· Visningar
323
Senast: Lorelie
·
Hästmänniskan Hej! Ska ev. starta upp en hästbutik i källaren, undrar om ngn. vet nån sida man kan gå in på där det finns länkar till olika...
Svar
5
· Visningar
1 380
Senast: Etoile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt