Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Har funderat på detta. Vad räknas då som uppvärmt utrymme? I alla stall jag varit har det inte funnits element (inte för att det...
Svar
14
· Visningar
1 906
Senast: Moniq
·
Hästmänniskan Har jag lagt ut en annons om att jag vill ha en foder pålle! :banana: Har hittat en tjej som jag ska ta hjälp ifrån! Vi är som en...
Svar
2
· Visningar
652
Senast: Blueeyes
·
Hästmänniskan Jag ska ha häst på en relativt bra anläggning när det gäller "möjligheter" (ridmöjligheter främst) finns ett ridhus, ridbanor två...
Svar
7
· Visningar
966
Senast: Freyr
·
Gnägg Detta är vårt NF sto Gullabos Saga med liten hästskötare.Äg Sofie W.Foto Tina J
Svar
0
· Visningar
234
Senast: Millan72
·
Gnägg Här är Majsan på väg upp från middagsluren.
Svar
0
· Visningar
317
Senast: Shettisar
·
Gnägg Här sover hon middags luren.En omgång på sommarbetet har satt sina spår kring midjan *ler*
Svar
0
· Visningar
226
·
Gnägg Gizette i hagen samma dag hon kom hem från travtiden.
Svar
0
· Visningar
223
·
Gnägg Detta är vårt New Forest sto Gullabos Saga.
Svar
0
· Visningar
244
Senast: Millan72
·
Gnägg Majsan är skeptisk mot Poppes eksem utstyrsel.
Svar
0
· Visningar
268
·
Hästmänniskan Vi funderar på att inhysa pållar i kallstallsbyggnaden med korna. Ska ju ha lösdrift med ett ordentligt vindskydd men jag vill ha boxar...
2
Svar
20
· Visningar
1 981
Senast: gadriel
·
Hästmänniskan Maxåldern för nyteckning av försäkring är väl 15 år? Om jag ska köpa en häst som är 16 år,får man teckna en veterinärvårdsförsäkring då...
Svar
4
· Visningar
1 730
Senast: Mia_R
·
K
Hästmänniskan tjena är det någon som vet hur många egna hästar man får ha utan tillstånd
Svar
17
· Visningar
2 764
Senast: Kicki_J
·
E
Hästmänniskan hJäLp! :) har en paddock i stallet där jag hyr in mina hästar. problemet är att den är alldeles för tung (som sandlådesand!!) och stenar...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: explosiv
·
K
Hästmänniskan Jag håller på att göra ett arbete om beridare, men hitter inte nog med fakta... Är det någon som har något tips på vart jag kan få tag...
Svar
2
· Visningar
1 172
Hästmänniskan Min mark gränsar till en bondes på tre sidor. På ena sidan utgörs gränsen av en grusväg. Mitt stall och mitt hus ligger utmed grusvägen...
Svar
13
· Visningar
2 436
Senast: mahlmt
·
Hästmänniskan sitter och drömmer andra dan på jobbet efter en lång semester.... som vanligt känns det allmänt segt att komma tillbaks, även om jag...
Svar
16
· Visningar
2 032
Senast: jerseyko
·
C
Hästmänniskan någon som vet hur mycket det kostar?
Svar
8
· Visningar
1 312
Senast: gulan
·
L
Hästmänniskan Jag känner mig helt förtvivlad och hoppas nu att någon kan ge mig något råd.. För ett år sedan sålde jag mitt 16åriga sto till en...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
7 086
Senast: Dilli_Blue
·
Hästmänniskan Är det bara jag som är hönsmamma och har svårt att föreställa mig hur jag nånsin ska kunna låna ut min häst och vara en vettig häst...
Svar
19
· Visningar
1 390
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama