Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vi funderar på att inhysa pållar i kallstallsbyggnaden med korna. Ska ju ha lösdrift med ett ordentligt vindskydd men jag vill ha boxar...
Hästmänniskan
Maxåldern för nyteckning av försäkring är väl 15 år? Om jag ska köpa en häst som är 16 år,får man teckna en veterinärvårdsförsäkring då...
Hästmänniskan
hJäLp! :) har en paddock i stallet där jag hyr in mina hästar. problemet är att den är alldeles för tung (som sandlådesand!!) och stenar...
Hästmänniskan
Jag håller på att göra ett arbete om beridare, men hitter inte nog med fakta...
Är det någon som har något tips på vart jag kan få tag...
Hästmänniskan
Min mark gränsar till en bondes på tre sidor. På ena sidan utgörs gränsen av en grusväg. Mitt stall och mitt hus ligger utmed grusvägen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.