Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Z
Hästmänniskan Vi ska bygga ett ridhus, men vet inte vad vi ska ha som underlag. Vi har rätt fast morän att bygga på. Räcker det med att lägga...
Svar
2
· Visningar
2 255
S
Hästmänniskan Hejsan! Har aldrig skrivit här, men ngn gångmåste ju vara den första... jag har planerat att skaffa häst efter det att jag går ut...
Svar
5
· Visningar
729
Senast: Sirisiri
·
Hästmänniskan Nu vill jag ha råd i massor! Jag är hästmassör och skapligt bra på det. Som ryttare är jag ganska ordinär, ingen tävlingsstjärna direkt...
Svar
4
· Visningar
1 051
Senast: Lejonelle
·
A
Hästmänniskan Jag har precis kommit hem från första delen av en 2-dagars kurs i djurkomunikation. Puuh, känner mig alldeles slut. Det är inte lätt...
Svar
2
· Visningar
853
Senast: mannis
·
Svar
6
· Visningar
1 234
·
Hästmänniskan Vi ska få ta tappskokompetens i skolan nästa termin men... Vad är det egentligen? Att man ska kunna sko fattar jag, men just tappsko...
Svar
12
· Visningar
2 016
Senast: Oscar
·
Hästmänniskan har suttit å försöktt leta på internet om hur man går till väga.. men datorn ballar ur å ja får upp sidan kan inte visas hela tiden...
Svar
15
· Visningar
1 086
T
Hästmänniskan Om hästen inte gått igenom någon besiktning och alltså inte är godkänd, har man rätt att höja försäkringen då? Min häst är försäkrad i...
Svar
6
· Visningar
961
Senast: Lenita
·
Hästmänniskan Har min häst försäkrad hos Agria och hon har haft samma försäkring sedan hon föddes. På försäkringspappret står hon som "korsningsponny"...
Svar
12
· Visningar
1 194
Senast: mian1
·
Hästmänniskan Är jag eller mamma pucko? Måste djur som transporteras inom EU stå i karantän?
Svar
7
· Visningar
1 050
Senast: Ramona
·
M
Hästmänniskan Hej! Jag måste bara få uttrycka en undran,en tanke som slagit mig för många gånger under mina hästverksamma år. Varför, ack varför är...
2
Svar
22
· Visningar
2 805
Senast: piamar
·
Hästmänniskan Är det dålig ventilation om det är kondens på rutorna? Tempraturen ligger runt 4 grader på nätterna men det blir kondens på rutorna om...
Svar
4
· Visningar
1 009
Senast: Magnum
·
C
Hästmänniskan Blivit förbluffad när man ser allt fler annonser där folk anger att de INTE säljer till folk som vill ha sina hästar på lösdrift...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 086
R
Hästmänniskan Finns det tränare som tar sig tid att rehabilitera och träna en dubbelkonvalecent? och nu pratar jag inte om någon lyxvariant av...
Svar
4
· Visningar
679
·
B
Hästmänniskan Gör den det, och ska man i så fall spänna åt den på en gång eller drar den ihop sig igen när värmen kommer åter?
Svar
5
· Visningar
915
Senast: psychogrrl
·
T
Hästmänniskan äntligen fått någorlunda kalrt för mig detd är med pass. När jag fick min pålle fyllde jag i en blankettd är det stod ägarbyte/leasing...
Svar
18
· Visningar
1 509
Senast: nilema
·
Hästmänniskan Hej Jag skulle vilja veta mer, är det en bra utbildning att gå hästhållning på ett naturbruksgymnasium? Vilka naturbrks.gym. är...
Svar
5
· Visningar
1 161
Senast: angelaL
·
Hästmänniskan Vilka typer av utbildningar kan företaget betala? Jag var på ridkurs i helgen på en av företagets hästar, och det lätt jag mitt företag...
Svar
2
· Visningar
617
Senast: Derivata
·
Hästmänniskan på ridklubben, har ni några förslag? Efter ett populärt höslovsläger vill deltagarna (11 st) gärna ha aktiviteter på jullovet också...
Svar
12
· Visningar
1 172
Hästmänniskan Det var med stor förväntan jag traskade ut i mörkret i morse med både frukost o lunch till hästarna. Frukosten lade jag i...
2
Svar
32
· Visningar
4 279
Senast: Moniq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Ta bort tandsten med ultraljud