Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har idag varit ut till en ridskola och hälsat på för att min dotter ev skall få börja knatterida där.. döm av min förvåning närjag...
Hästmänniskan
Nån som har gått på nått internat eller hästlinje som ahr lustatt berätta om skolan, va ni tyckte, intagningspoängen ifall ni minns, va...
Hästmänniskan
Som finns att läsa om i ridsport nr 19/2004, 3 - årigt etologi och djurskyddsprogram, är NGN som vet något om detta? Eller vet vart man...
Hästmänniskan
Jag har en liten underlig fråga. Vet någon var man kan få tag på så kallade zinkbaljor. Var väldigt vanliga förr i tiden att ha vatten i...
Hästmänniskan
Var just inne på annonssidorna och tittade litet av ren nyfikenhet. Såg då under rubriken "hästar 9999kr" massor av annonser från folk...
Hästmänniskan
Hur gör ni stallägare eller anställda när en innackordering skadat sig i boxen eller i hagen? När ringer ni till ägaren och berättar att...
Hästmänniskan
Hej! På anläggningen som jag står på så har dom lagt paddex i ridhuset!!! Det är som att rida på en hård grusväg, fruktansvärt. Är det...
Hästmänniskan
Min häst var på klinik i förra veckan efter att ha fått remiss från vet. Där konstaterades att hon hade hovledsinflammation på samma ben...
Hästmänniskan
hej till er som känner mig personligen så har jag bara skrivit av mig mina tankar och synpunkter ,det är inte till för att angripa någon...
Hästmänniskan
Har en arbetslös bekant som vill utbilda sig till hovslagare, men Af tyckte väl inte att det var någon lysande idé.
Af´s argument: -vem...
Hästmänniskan Jag tycker också mycket om PRE men hade inte vågat köpa en. Känner till 3 olika PRE som alla har artros så är blivit lite "skrämd". Den...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.