Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan Nu är det lite halv bråttom här..en kompis till mig ska byta stall i morgon, hon ska ev. hyra det men det uppstår lite problem eftersom...
Svar
8
· Visningar
1 040
Senast: Sussie918
·
S
Hästmänniskan Hur mycket torv räknar ni med att det går åt för er häst i månaden? Snål-mockar ni? Vi beräknade höstens inköp på åtgången i gamla...
Svar
3
· Visningar
918
Senast: Robin1
·
Hästmänniskan I ATL i dag så står det vad alla gårdar som har sålts de senaste 8 månaderna har kostat. Jösses vilka priser. Och inte var det många...
2
Svar
25
· Visningar
3 475
L
Hästmänniskan Jag har nyss köpt en d-ponny från en bra hästhandlare. hästen i fråga är mkt. snäll att hantera och rida mm och är mkt. snygg att se på...
Svar
7
· Visningar
1 217
Senast: Tokmaja
·
Hästmänniskan Hmm, vet att ämnet hästpass är uttjatat och jag har suttit och letat i gamla trådar och därför har jag nu en fråga. Jag ringde precis...
Svar
3
· Visningar
610
Senast: airama
·
I
Hästmänniskan Jag har min häst försäkrad i Folksam, både liv och vet.vård. Men jag undrar vad jag egentligen betalar för. Är det bara...
Svar
2
· Visningar
690
Senast: Idka
·
Hästmänniskan Jag har min ena häst ute på foder och i kontraktet har vi skrivit att det gäller ett år, men uppsägningstiden är på 2 månader om hon...
Svar
12
· Visningar
1 164
Senast: Mynta2
·
Hästmänniskan Vet inte vart ja ska lägga en sån här tråd.. Ja har en kompis som för ca 2 år sen köpte ett travar sto, tjejen hon köpte hästen av...
Svar
16
· Visningar
1 521
Senast: Albatross
·
A
Hästmänniskan Har hört olika som att en tjej fick sin häst utdömd och då mena hon att den skulle bli slaktad. Men när vetrinären kollade på min häst...
Svar
8
· Visningar
7 077
Senast: ako
·
Q
Hästmänniskan För ett bra tag (åtminstone över ett år) sedan var det någon som postade en länk på urfin stallinredning, websiten var tysk. Någon som...
Svar
13
· Visningar
4 277
Senast: Wilfa
·
M
Hästmänniskan Någon som har några bra ideer på någon sorts pall som man kan använda till att sitta upp med. Jag funderar på att bygga en nämeligen.
2
Svar
20
· Visningar
2 310
Senast: scubadiver
·
L
Hästmänniskan Är det någon som vet minimåttet på takhöjden invändigt i stallet<?? :bump:
Svar
17
· Visningar
1 126
Senast: Bubbla
·
Hästmänniskan Jag bor på en enskild väg, allra länst in. Ingen behöver alltså åka där. Får jag då sätta upp en grind över vägen där min tomtgräns...
Svar
5
· Visningar
3 439
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Vi har börjat fundera på att bygga om i vår sel-/sadelkammare. Just ju är det totalt kaos som råder... :angel: Planen är att bygga...
Svar
7
· Visningar
1 070
Senast: MaLu
·
Hästmänniskan Så här på hösten blir det ju gärna en del kondens i stallet. När stallet blir kallt på dagarna och sedan uppvärmt när hästarna kommer...
Svar
16
· Visningar
2 537
Senast: martha
·
D
Hästmänniskan Hur ser ni på er verksamhet? Själv hyr jag in min häst till en ganska rejäl summa men jag är sällan nöjd med servicen. Har haft hästen i...
Svar
8
· Visningar
1 590
Senast: Sussie918
·
Hästmänniskan Har ni läst nya nr ridsport special Där står det om Bassholmen hingstbete Jag är med på bild i publiken och min man längst fram. Min...
Svar
1
· Visningar
818
Senast: Pooh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Rider ni med snokrem?
  • Evolve