Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Hoppar en Oxer på ca 1 meter...
Svar
0
· Visningar
146
Senast: Sariz
·
Svar
0
· Visningar
167
·
Gnägg Hoppar en Oxer på ca 90.
Svar
0
· Visningar
156
·
Gnägg Vikka små hinder vi hoppade då... =P
Svar
0
· Visningar
151
·
Gnägg Sunny en av dom första sommrarna vi hade henne...=)
Svar
0
· Visningar
247
·
Gnägg När jag \"lekte\" fotograf hösten 2003 eller 2004, eller våren 2004... Fick några bilder som var OK... synd bara att hon har vinterpäls!
Svar
0
· Visningar
148
·
Gnägg Tar ett överdrivet stort språng över en liten KryssOxer. =P
Svar
0
· Visningar
178
·
Gnägg Hoppar vårat favorithinder =P
Svar
0
· Visningar
186
·
Gnägg Hoppar som vanligt... ett av dom enda lyckade sprången den gången... =P
Svar
0
· Visningar
258
·
?
Hästmänniskan Om en ponny har pass med full stam, är chippmärkt och fullt vacinerad är den garanterat registrerad då?Tack på förhand
Svar
1
· Visningar
619
?
Hästmänniskan Jag undrar om det är någon som vet hur man gör för att registrera en korsningsponny f.96 jag vet att jag ska registrera i ridponny...
Svar
7
· Visningar
1 213
Senast: Dolores_88
·
S
Hästmänniskan Jag skulle behöva hjälp med en del frågor... En tjej i stallet skulle låna hem en shettis till sn dotter över sommaren. Den kom i slutet...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 321
Senast: fejko
·
Hästmänniskan Nej nu, tänkte jag i mitt stilla sinne när jag fick se hästarna. Jag var med en polare till ett arabstuteri, det var vad jag hade hört...
2
Svar
24
· Visningar
2 214
Senast: EmblaAsk
·
Hästmänniskan Japp, då var då alla papper färdiga, alla tuillstånd klara...nu ska bara länsstyrelsen godkänna det också, men enligt dom så är det bara...
2
Svar
23
· Visningar
2 836
Senast: ancan
·
Hästmänniskan Vad blir det för prisskillnad??? Säg att jag ska bygga för 4 hästar. Bygger jag sovhall för lösdrift så måste jag ändå bygga någon box...
Svar
2
· Visningar
935
Senast: Gnist
·
C
Hästmänniskan Vet inte om tråden ligger rätt. Flytta den gärna annars. Är det någon som vet hur man ser vad man har för färg på sin häst papper? jag...
Svar
6
· Visningar
4 273
Senast: pimy
·
B
Hästmänniskan Skulle ni vilja hyra in er på ett stall där grovfoder, kraftfoder, mineraler och b-vit ingår samt foderstatsuträkning för var och en...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 866
Senast: Lena_B
·
K
Hästmänniskan ska nu köpa en ny häst och ska kolla på en nästa vecka..denna häst har inga papper..vad spelar det för roll om man har det eller inte??
2
Svar
24
· Visningar
2 260
Senast: martha
·
Hästmänniskan Jag släppte ut mina två halvblod på 2 ha nysådd vall (har alltid hört att man brukar räkna med ungefär 1 ha per häst). Nu går de till...
Svar
17
· Visningar
2 863
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama