Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej! har fått mitt nya försäkringsbrev nu... Pålle kommer kosta lite över 5000 att försäkra.. Om jag vill ha en försäkring som...
Svar
14
· Visningar
919
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej på er! Dit vi ev flyttar finns en gammal lada med trägolv samt torpargrund uppbyggd av stenar, alltså inte helmurad.. Går det att...
Svar
10
· Visningar
4 434
Senast: åke
·
T
Hästmänniskan Jag vet att det börjar bli tjatigt med pass frågor men jag har en fråga som jag inte kan släppa! Jag väntar på mitt pass och det...
Svar
9
· Visningar
1 493
·
Gnägg min bedorah`s bror. här går de undan!
Svar
0
· Visningar
161
Senast: nemesis
·
Gnägg min bedorah`s pappa! stilig?
Svar
0
· Visningar
194
Senast: nemesis
·
Gnägg En stolt mamma... Smilla endast 1 dag gammal...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: Hogstorp
·
W
Hästmänniskan För mig som suger på allt som har med passen att göra :) Har en hannoveranare som har tyskt pass och tänkte höra om det är godkänt...
Svar
3
· Visningar
739
·
Q
Hästmänniskan Hej! Tänkte höra om det är någon som vet vart man kan få tag i den studentlitteratur som djursjukvårdarna läser? Jag har tänkt gå...
Svar
4
· Visningar
1 612
Senast: Kirre
·
V
Hästmänniskan :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: Nu har jag bestämt mig för att bygga en gräspaddock. finns...
2
Svar
23
· Visningar
7 030
Senast: v_NiniZ_v
·
W
Hästmänniskan Måste man ha orginalpasset för att tävla? *låter dumt* För ska ev låna ut min häst men vill inte skicka med hästpass (svårt att lita på...
Svar
9
· Visningar
943
Senast: ancan
·
N
Hästmänniskan Hej Då jag har läst på Bukefalos under en längre tid, utan att vara medlem, känner jag att det finns mycket vettigt hästfolk som...
Svar
10
· Visningar
920
Senast: Nusse
·
M
Hästmänniskan Hur stor bör en spolspilta vara? Eller en stängd spolbox, som de brukar ha t ex på travet?
Svar
5
· Visningar
1 420
Senast: moen
·
Svar
0
· Visningar
165
Senast: Mimmi.
·
P
Hästmänniskan Har en jobbarkompis som ska skaffa pass till sina 2 travare. Jag lovade kolla upp vad hon behöver för papper. Så, vad behöver travare...
Svar
5
· Visningar
831
Senast: Immer
·
T
Hästmänniskan Någon här som har tagit ut tandläkaren någon gång? Vad gjorde tandläkaren? Och vad kostade det? :bow:
Svar
18
· Visningar
1 339
Senast: nanni
·
Svar
0
· Visningar
177
Senast: Mósi
·
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Mósi
·
Hästmänniskan Har funderat på en sak ett tag. Ponera att man har en försäkrad avelshingst men att man sedan kasserar den pga man- och svansskorv. Hur...
Svar
1
· Visningar
654

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat

Omröstningar