Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag ska skörda mitt eget hösilage, dock har jag inte vältat så bonden som hjälper mig sa att det finns risk att det hamnar någon enstaka...
Hästmänniskan
Var kan jag hitta köpeavtal? ska sälja 2 av mina hästar och vill ha riktiga kvitton. finns det att skriva ut från nätet nånstans? :banana:
Hästmänniskan
Har insett att jag måste byta botten i mitt släp, ena sidans vägg samt båda sidornas sparkskivor. Totalkostnad ca 5.500 kr exkl moms men...
Hästmänniskan
Jag funderar på att starta någon form av hästverksamhet här på vår gård, och det senast som har dykt upp i huvudet är konvalecentstall...
Hästmänniskan
Sitter här med vet räkningar på runt 5000.- som jag ska skicka in till Agria och är lite nyfiken på hur mkt jag kan tänkas få tillbaka...
Hästmänniskan
Hej - en tråd för att byta utbildningstips. Fortbildning behöver alla regelbundet och det är kul att gå på kurs. Vilka kurser tycker du...
Hästmänniskan
Om man bara ska göra en tillfällig paddock.
Att ha som "bättre än inget", vad för underlag kan man använda sig av? Eftersom den bara är...
Hästnyheter Vi pratar ur ett svenskt perspektiv. Globalt går det 'bra' för ridsporten. Oljepengarna (både inom rid och galoppsporten) har uppmuntrat...
Hundträning Vad har ni för koppel/lina när ni går och springer? Jag har just nu ett billigare koppel med expander men tycker den är lite slapp. Till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.