Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vet att det finns en utb till ET i Katrineholm men vet inte vad den heter, nån som vet om dom har nån hemsida? Var kan man utbilda sig...
Svar
3
· Visningar
704
Senast: Ghaia
·
Hästmänniskan Finns det någon hästorganisation som har personaltjänstemän/personalchef etc ? Jag skulle gärna jobba nära hästar med frågor som berör...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: roslagen
·
Svar
0
· Visningar
195
Senast: PeCo
·
Svar
0
· Visningar
267
·
Gnägg Polare i alla lägen...
Svar
0
· Visningar
233
·
Svar
0
· Visningar
212
·
Gnägg Visst e´re underbart med vinter ibland...
Svar
0
· Visningar
173
·
Gnägg Gräset är alltid grönare på andra sidan! Det här staketet är 165cm högt(högre än han själv) vilket inte ger nog respekt för den här...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Tinen
·
Gnägg Ibland e´man poppis bland grabbarna.
Svar
0
· Visningar
151
·
T
Hästmänniskan vad brukar priset ligga på när man ska grunvaccinera sin häst? Och vad kostar den årliga sprutan per gång? :bow:
Svar
4
· Visningar
708
Senast: Atlas
·
Hästmänniskan Hejsan! Har en undran?? Där står i djurskyddsmyndigheten att lägsta takhöjd är 2.2 m gäller det oavsett vilken mankhöjd hästerna...
Svar
4
· Visningar
887
Senast: Taz
·
O
Hästmänniskan Jag VET att det finns gott om trådar om ridbanor, men trots att jag läst massor av dem har jag inte hittat svaret på det jag vill veta -...
Svar
5
· Visningar
3 019
Senast: Wilfa
·
Hästmänniskan Min C-ponny är en korsning och är reggad, problemet är att papprena försvann för ett antal år sen men då hon ej längre tävlas har vi...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: Welsh
·
B
Hästmänniskan vad är det längsta avståndet man bör ha mellan stolparna i en hage? det är tänkt att det ska vara 3 st breda elband mellan stadiga...
Svar
1
· Visningar
666
Senast: Gnist
·
Hästmänniskan Vad heter ridsportsforbundet i Norge? Har de en hemsida dar man kan kolla pa en viss hasts eller ryttares resultat, precis som man kan...
Svar
2
· Visningar
671
Senast: Pocahontas
·
Hästmänniskan Jag är på god väg att sälja min hästtransport till utlandet. Det är privatpersoner som köper och det handlar om ett annat EU-land...
Svar
14
· Visningar
1 273
Senast: Spirit
·
V
Hästmänniskan Lånade ut min pojk för ca två månader sedan till en tjej som verkade hur trevlig som helst. De skulle betala in pengar för hans...
2
Svar
25
· Visningar
2 349
Senast: Spirit
·
Hästmänniskan Hej Är det någon som vet vad som gäller i följande situation: Jag ska sälja en av mina hästar och hade en intresserad köpare, som kom...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 567
Senast: ako
·
Gnägg Hoppar av lite tidigt kanske =P
Svar
0
· Visningar
184