Nytt stallbygge!!!

Sv: Nytt stallbygge!!!

tror vi ska ha 3 boxar varav en fölningsbox och två stora boxar ca 8-9 kvm..

vi har ju ett stall som ska byggas och snart är vi klara med ena sidans tak:D

Beträffande sadelkammaren skulle jag inte göra den mindre än 9 kvm, tänk på att en box på 3x3 meter (minsta tillåtna för häst) är 9 kvm och det är inte särskilt stort.
Sen är det ju en kostnadsfråga som du skrev men 9 kvm blir ju 12 kvm genom bara 1m extra stall (om den är 3 m "djup")

ancan skrev:
Du kan räkna med en stooor invigningsfest framöver!!! :D

Ah menar du att jag ska få komma på fest?!! :)
Vad roligt :banana: Man tackar och bugar :bow:

9 kvm är lite mer än vad jag har i sadelkammaren och det hade nog räckt faktiskt....

Hera skrev:
Ah menar du att jag ska få komma på fest?!! :)
Vad roligt :banana: Man tackar och bugar :bow:

9 kvm är lite mer än vad jag har i sadelkammaren och det hade nog räckt faktiskt....

Jag hade tänkt ha en fest nån gång när det blir färdigt... nästa år eller sååå :angel: :banana:

Tänkte att (nästan) alla skulle kunna komma hit då...

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 711
Senast: Lhas
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 873
Senast: fejko
·
Relationer Både jag och sambon har föräldrar som är mindre ekonomiskt sinnade, och jag är nyfiken på om det finns fler där ute och hur ni i så fall...
2 3
Svar
59
· Visningar
41 766
Senast: Mirre
·
Skola & Jobb Ämnet har varit uppe förut, men jag har inte riktigt ältat det klart... Ska nu börja ett nytt jobb där jag kommer att vara...
8 9 10
Svar
185
· Visningar
18 789
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar