Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Jag vill ha hink till hästarna för att kunna se exakt hur de dricker. Hinken töms, tvättas ur och fylls på varje dag såklart. Ett sätt...
2
Svar
32
· Visningar
4 021
Senast: moiran
·
N
Anläggning Hej alla, Kommer snart flytta in till vår nyköpta hästgård. Vi har ca 6.7 hektar betesmark, men endast 2 hästar kommer bo på gården...
Svar
6
· Visningar
1 320
Senast: Vanillie
·
Anläggning Vi funderar på att bygga 2 uteboxar och de ska ju kunna värmas upp för att gälla när en häst blir sjuk/skadad. Vad finns det för...
2
Svar
22
· Visningar
2 288
Senast: Inte_Ung
·
Anläggning Jo som rubriken säger... Är det möjligt? Vad bör man isåfall tänka på? Nån som har en likande uppvärmning i sin sadelkammare gärna...
2
Svar
26
· Visningar
3 828
Anläggning Ngn här som testat det? Hur fungerar det? Går det att använda på målade väggar? Nyfiken :)
Svar
1
· Visningar
1 000
Senast: keca
·
Anläggning Ett nordvensktsto på 150 och ett halvblodsto på 160 i mkh. Tycker ni att 30 m2 låter som en bra strl? Jag har tänkt att ha vattenkoppar...
Svar
13
· Visningar
1 807
Senast: sommarvind
·
Anläggning hur ser era coraller ut? material? storlek? bild? behöver tips :bump:
2 3
Svar
42
· Visningar
7 399
Senast: bigganl
·
L
Anläggning Är lite nyfiken på hur stor hage man behöver ha till 1 eller 2 hästar?
Svar
10
· Visningar
1 126
Senast: Equilina
·
T
Anläggning Sambon sa glatt till mig när jag kom hem från jobbet igår att; "- Nästa vecka kommer de ut från försäkringsbolaget och ska kontrollera...
Svar
5
· Visningar
2 281
Senast: Strajder
·
Anläggning Om ni får välja fritt, hur ser underlaget i den ultimata stallgången ut? Hur är golvet på skötselplatsen repsektive i spolspiltan...
2
Svar
36
· Visningar
7 952
Senast: aramis
·
A
Anläggning Har läst ridsportförbundets broschyr "Bygga för häst" och ser slantarna fladdra iväg. Har tänkt bygga ridbana, helst 20x40, på...
2 3
Svar
55
· Visningar
23 948
Senast: benson
·
Anläggning Har beslutsångest över vilken färg jag ska välja i stallet. Vill ha ljusa färger pga att stallet är litet och ganska mörkt. Någon som...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
22 006
Senast: Apocalypto
·
S
Anläggning Nu är allt klart o bygget börjar nu i höst för mitt stall! Men Ändå skulle det vara kul att få in Flera idér på Skisser. Jag har lagt ut...
Svar
6
· Visningar
1 382
Senast: Duplo
·
Anläggning Vi ska bygga ny sadel- och foderkammare till våren, och jag funderar lite på hur man inreder sadelkammaren på ett bra sätt. Det är fyra...
2
Svar
20
· Visningar
7 823
Senast: AnnBur
·
Anläggning någon som har de till sina hästar? Någon som kan tipsa om nåt bra märke och vad dom kostade?
Svar
4
· Visningar
1 139
Senast: sommarvind
·
Anläggning Hur ser eran erfarenhet av spångång ut? Vad ser ni som possitivt/negativt med detta? Helt enkelt skulle jag vilja ha åsikter om...
Svar
13
· Visningar
2 659
Senast: sweep
·
Anläggning Är det någon som har tips om en vagn som man kan lägga en hösilagebal ca 150-200kg på? Tipsa gärna utan länkar o liknande så det inte...
Svar
9
· Visningar
1 447
Anläggning Idag kom betongbilen, oj så nöjd jag blev :banana::bump:. Nu skall det bara brinna ihop...sen skall det snickras väggar och tak :laugh:
2
Svar
28
· Visningar
3 157
Anläggning Hej vi skall bygga om vår ladugård till stall och jag skulle vilja islorea stallet , men då är de en del som säger att det är onödigt...
Svar
15
· Visningar
1 759
Anläggning Jag ska lägga nytt underlag på vår ridbana och jag har funderat på att först lägga ett lager med stenmjöl för att sedan på ytan ha ett...
2
Svar
24
· Visningar
3 135
Senast: Cosy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp