Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Har ni märkt hur små plastbitar /trådar hamnar i hagen / naturen?Trots vi tar med oss plasten direkt när vi plastat av balen i hagarna...
Hästmänniskan
Jag har inte skrivit så mycket här utan men läst länge och behöver nu få lite hjälp i att försöka lista ut vad jag egentligen vill med...
Hästmänniskan
Står nu inför slåtter av mina ängar. I normala fall brukar jag förstöra det hö som blir eftersom jag inte har egna djur längre men i år...
Hästmänniskan
Läser att det finns indikationer att 2019 kommer bli, om inte lika extrem, så även då risk för både extrem torka och översvämningar som...
Hästmänniskan
Vad har ni för ras/hästtyp och varför har ni just den häst ni har?
Fördelar och nackdelar med er häst?
Letar efter en andra häst och är...
Hästmänniskan
Lagom till kommande foderbrist så kom jag på att jag vill vara hästlös. Hur tror ni att marknaden kommer att vara framåt hösten/vintern...
Hästnyheter När jag tittat på dressyr på TV och sett hästar som sett rejält obekväma ut med gapande mun, piskande svans och öronen tätt bakåtstrukna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.