Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Har ni märkt hur små plastbitar /trådar hamnar i hagen / naturen?Trots vi tar med oss plasten direkt när vi plastat av balen i hagarna...
Svar
17
· Visningar
2 876
Senast: Karoliten
·
Hästmänniskan Jag har inte skrivit så mycket här utan men läst länge och behöver nu få lite hjälp i att försöka lista ut vad jag egentligen vill med...
2
Svar
21
· Visningar
2 201
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Står nu inför slåtter av mina ängar. I normala fall brukar jag förstöra det hö som blir eftersom jag inte har egna djur längre men i år...
Svar
6
· Visningar
1 362
Senast: kolja
·
Hästmänniskan Läser att det finns indikationer att 2019 kommer bli, om inte lika extrem, så även då risk för både extrem torka och översvämningar som...
2
Svar
29
· Visningar
3 509
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Vad har ni för ras/hästtyp och varför har ni just den häst ni har? Fördelar och nackdelar med er häst? Letar efter en andra häst och är...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 694
Anläggning Har ni förslag på underlag till utebana om man inte vill ha fiber? Vi kan inte ha fiber pga kommer inte kunna underhålla tillräckligt...
2
Svar
24
· Visningar
2 360
Senast: caradan
·
Hästmänniskan Jag blir beklämd varje gång jag hittar en annons på hästar som auktioneras ut, vem vet var de hamnar efter budet är klubbat. De förra...
Svar
14
· Visningar
2 679
Senast: Tassa
·
K
Hästmänniskan Hej! Tänkte bara höra vad era skötare/medyttare betalar? Samt hur många dagar dem har och vad de "får" göra. Tacksam för svar...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
31 651
Senast: Fasandeg
·
Hästmänniskan Berätta om er BE-uppkörning (tungt släp)! När tog ni kortet? Vilka muntliga frågor fick ni? Vilken typ av säkerhetskontroll fick ni...
2
Svar
20
· Visningar
5 599
Senast: Nicali
·
Hästmänniskan Om man vill köpa en travare för ridning men helst inte vill ha en som någon redan ridit in utan hellre vill ha en att utbilda själv...
Svar
6
· Visningar
1 300
Senast: MayGrace
·
Hästmänniskan Hej på er! Hoppas tråden hamnade rätt nu, är lite ny och vimsig här ;) Jag ska snart börja leta häst och jag vill ha en ponny (eller...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 011
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej, jag vet inte om det här är rätt ställe att skriva på men jag gör det ändå😁 Jag har letat medryttarhäst i ca 1 år nu men har inte...
Svar
16
· Visningar
1 724
Senast: Ace
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska hämta hem en häst snart och är i kris med hästnamn! Jag vill att namnet ska vara lättutalat och gärna 2 ord, såsom t.ex...
Svar
3
· Visningar
848
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Jag red som barn/tonåring och har sen börjat igen som vuxen tvåbarnsmamma. Är rejält mycket fegare nu, föredrar helt okomplicerade...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 731
Senast: EZMK
·
Hästmänniskan Köpt en ny fantastiskt trevlig häst som ska vara importerad från Danmark. Hon har ett grönt pass och är chippad. Skulle väldigt gärna...
Svar
4
· Visningar
4 775
Senast: MalanMjöl
·
Hästmänniskan Jag har ramlat och slagit i tummen.. Var på akuten och röntgade och jag har inte brutit något. Hur länge brukar man ha ont i tummen...
Svar
19
· Visningar
3 161
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Rubriken säger väl det mesta ;) Jag vill veta om era olyckor i hästvärlden och om ni skadade er genom dem eller om det bara var...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 154
Hästmänniskan Lagom till kommande foderbrist så kom jag på att jag vill vara hästlös. Hur tror ni att marknaden kommer att vara framåt hösten/vintern...
Svar
6
· Visningar
1 654
Senast: Masse
·
Anläggning Ska sätta en tillufsventil i en box och söker efter en modell som är säker för hästen så den inte kan skada sig på den. Förslag?
Svar
0
· Visningar
443
Senast: Nebraska
·
Hästmänniskan Har nyligen börjat lyssna på ridsportspodden och tycker den är strålande bra. Men vad finns det mer. Häst testat hästpodden men det...
2
Svar
20
· Visningar
4 338
Senast: LECH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar