BE-uppkörning

Jag körde upp i fjol. Fick nog göra alla momenten man har hört om innan. Blev överraskad över hur länge provet tog. Mitt B kort tog max 25 min men detta tog säkert 1 timme och då var det troligen ren körning 45 min. Fick backa runt hörn i ett rätt trafikerat bostadsområde. I övrigt bara körning. Men på testområdet fick jag med backa in i det klassiska "garaget". Själva körprovet tyckte jag var ganska smidigt men fyyy vad jobbigt det var att läsa in teorin igen efter så många år med körkort 😅.

• Gilla
Reactions: ptr

Liknande trådar

Fordon Igår bokade jag uppkörning för b96, efter att ha kört hästsläp ett par ggr i veckan sen jag tog körkort för nästan 15 år sedan kändes...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 108
Hästmänniskan Jag hittar en del gamla inlägg gällande uppkörning för BE med hästtransport men jag är intresserad av erfarenheter från mer närtid. Jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 181
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
888
Senast: igbest
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 929

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka