Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hrm, ja, Agria har verkligen lyckats förvirra mig med ett märkligt brev som de skickade nu i veckan. De meddelade att de hade...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 624
Ekonomi & Juridik Fick frågan från en vän igår: Ska ni fortsätta betala hela hyran för gården nu när ni inte har stall? Stallet brann ner för en månad...
Svar
5
· Visningar
1 611
Senast: Boerperd
·
Anläggning Jag har sett att Ridsportsförbundet har ett förslag på hur man anlägger en budgetridbana: Jag har en gammal vall med en plätt som...
2 3
Svar
44
· Visningar
12 331
Senast: Maléne
·
Ekonomi & Juridik Min kille ska lämnas ut på prov till en mycket duktig och trevlig tjej över sommaren (2 månader) för senare köp. Jag undrar lite över...
Svar
10
· Visningar
1 649
Hästmänniskan Hjälp mig bollar lite idéer ang stallen. Trivs just nu utmärkt och hade inte tanken på att flytta tills en kompis hade hittat ett stall...
Svar
4
· Visningar
1 474
Senast: Svamlan
·
Hästmänniskan Ja, hur gör ni? Tränar ni nåt utöver ridningen och stallsysslorna? Jag fick barn för 7 veckor sen och igår red jag för första gången...
Svar
7
· Visningar
1 552
Senast: supersara
·
Hästmänniskan Norges Veterinärhögskola har en utbildning motsvarande djursjukskötaren i Sverige. Är det någon som vet om denna är godkänd av...
Svar
3
· Visningar
9 308
Senast: Fredrika B
·
Anläggning Är det någon som har byggt ett ridhus över sin uteridbana? Jag har precis byggt en utebana med dränering efter konstens alla regler men...
Svar
4
· Visningar
1 687
Senast: Centaur
·
Ekonomi & Juridik Jag har en del hästfolk som vänner på Fb som jag egentligen inte känner alls. Men jag blir förundrad över att det verkar vara så många...
Svar
17
· Visningar
2 594
Senast: Merope
·
Anläggning Sökte bland gamla trådar, och hittade enbart från år 2006. Nu tar jag upp detta ämne igen. Sedan 2006 måste det ju finnas nya smarta...
Svar
16
· Visningar
2 803
Senast: Merope
·
Ekonomi & Juridik För snart tio år sedan (wow - jag är numera gammal :angel:) skrev jag ett inlägg här som handlade om vad man kan göra för hästrelaterade...
Svar
4
· Visningar
1 660
Senast: segersten
·
Ekonomi & Juridik Vad är skäligt att begära i ersättning om man lånar ut sin häst och utrustning för ett ridläger i 4 dagar?
Svar
7
· Visningar
1 397
Senast: Ninnurur
·
Anläggning För drygt ett år sen köpte jag en gård, marken var utarrenderad sedan många herrans år till en granne som hade får. Denna grannes...
Svar
3
· Visningar
1 970
U
Ekonomi & Juridik Jag har en gård med enskild tillfartsväg på en grannes mark. Vägen går också vidare till ytterligare en granne och via en grind till...
2
Svar
26
· Visningar
5 410
Ekonomi & Juridik Hej, jag har funderat mkt på detta. Hur löser man det praktiskt om ens häst blir sjuk? Säg att du ser på morgonen innan du ska iväg på...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
20 784
Senast: aprilia
·
M
Hästmänniskan Har precis börjat plugga på universitetet och funderar på hur jag ska få det att funka! Hur gör du hästmänniska? Hur får du det att gå...
2
Svar
20
· Visningar
3 632
Senast: aprilia
·
Hästmänniskan Hej! Håller på och försöker skriva lite om mig själv för att kunna söka jobb utomlands och tänkte kolla om någon har lie koll på vad...
Svar
3
· Visningar
3 264
Senast: elifet
·
Svar
0
· Visningar
118
Senast: Zkold
·
Ekonomi & Juridik Spinoff på lagårdsrenoveringstråden! Jag håller också på med renovering av en mkt gammal o sliten lagård, river just nu ut...
Svar
0
· Visningar
1 140
Senast: Qvicka
·
V
Hästmänniskan Lite spinoff på min egen gnälltråd... Finns det någon här som valt att ta bort sin friska häst på grund av att ni tröttnat på...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
20 701

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stallpaddar mot svullna ben
  • Köp av häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp