Vad sysslar försäkringsbolaget med???

Sv: Vad sysslar försäkringsbolaget med???

Kan det inte bero på att de fortafarande är störst på marknaden? (För de är de väl?)

Jag har haft Agria och If, varit nöjda med båda.

Som hästköpare vill jag ju helst köpa en häst som haft obruten försäkring i samma bolag sedan den föddes, då är det ju sällan problem - inte ens i Agria;)
 
Sv: Vad sysslar försäkringsbolaget med???

Nu när ajg läser den här tråden blir jag nästan lite sugen på att börja bråka med dem igen. När jag ändå är arbetslös och inte har något bättre för mig om dagarna liksom :angel: Ska se om jag hittar alla papper och sen ska här författas arga brev!

Jag hade sett till att påpeka att det inte händer något nu så kommer det gå vidare både till både media och konsumentombudsmannen för nu har jag fått nog av ert hanterande eller snarare icke hanterande av mitt fall.

/Camilla
 
Sv: Vad sysslar försäkringsbolaget med???

Hästen skulle behandlas minst två omgångar (behandling de vägrade bekosta) trots att det var djurskyddsmässigt förkastligt (hästen led). Vi valde istället att ta bort hästen då veterinärerna ansåg att allt annat var i strid mot djurskyddslagen.

Bolaget höll inte med och vägrade betala ut liversättning. Vilket vi sket fullständigt i, ingen häst ska behöva lida om vi kan påverka det.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 735
Senast: Jamtland
·
Ekonomi & Juridik Hej! Sitter och funderar och funderar men kommer inte fram till någon som känns bra... Lämnade iväg min ena häst till en fodervärd i...
Svar
14
· Visningar
2 367
Senast: ZaNdRoRiA
·
A
Hästvård Jag har en undran...Hoppas ngn här kan svara. Kan man ge en häst ngn form av smärtstillande som har en längre verkan, alltså som verkar...
Svar
5
· Visningar
1 092
Senast: hillevie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stallpaddar mot svullna ben
  • Dressyrsnack 17
  • Köp av häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp